کد خبر : 1614495 | 08 خرداد 1398 ساعت 13:48 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

گازیدیس: می‌خواهم مالدینی مدیر فنی میلان باشد

وبسایت گل مدعی شد ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی آث میلان قصد دارد بعد از جدایی لئوناردو از میلان، پائولو مالدینی را به عنوان مدیر فنی باشگاه منصوب کند.

گازیدیس: می‌خواهم مالدینی مدیر فنی میلان باشد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه میلان روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد. روز سه‌شنبه لئوناردو از پست مدیریت ورزشی این باشگاه استعفا داد و در همان روز، گنارو گتوزو، سرمربی میلان هم استعفای خود را تقدیم باشگاه کرد.

 

گتوزو چند ساعت قبل جدایی خود از میلان را اعلام کرده و گفته بود با اینکه دو سال از قراردادش باقی مانده از پست خود به عنوان سرمربی میلان استعفا خواهد داد.

 

1337386

 

حالا وبسایت گل مدعی شده که ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی باشگاه میلان قصد دارد پائولو مالدینی اسطوره این باشگاه را به عنوان مدیر فنی تیم منصوب کند چرا که امیدوار است میلان با مالدینی بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردد.

 

گازیدیس در مصاحبه‌ای با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت که امروز چهارشنبه منتشر شد گفت:" ایده‌های ناب، بازیکنان بااستعداد و ساختار محکم و مناسب می‌تواند میلان را دوباره به روزهای اوج برگرداند. من می‌خواهم مالدینی مدیر فنی باشگاه باشد".

 

مالدینی که در دوران 24 ساله حضورش در آث میلان در 902 مسابقه پیراهن این تیم را به تن کرده و رکوردار تعداد بازی برای این باشگاه است در سال 2009 بازنشسته شده و در سال 2016 پیشنهاد مدیران میلان برای پذیرفتن پستی در پشت صحنه را رد کرده است. هر چند مالدینی از ماه اوت گذشته به باشگاه بازگشته و در مدیریت میلان به ایفای نقش پرداخته.  

 

دیدگاه‌ها