کد خبر : 1614512 | 08 خرداد 1398 ساعت 15:17 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر روستا گل نزد اما داور گل گرفت؛

روزنامه نگار سوری از اولین بازی ویلموتس می‌گوید

محمود کرکورا روزنامه نگار قدیمی اهل سوریه به آینده تیم ملی این کشور چندان خوش بین نیست.

روزنامه نگار سوری از اولین بازی ویلموتس می‌گوید

به گزارش ورزش سه، کرکورا که از قدیمی ترین فوتبال نویس های سوریه به شمار میآید و در دیدار خاطره انگیز ایران مقابل سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۴ در تهران و دمشق شاهد بازی تیم های ملی ایران و سوریه بوده، در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه درباره بازی آینده ایران و سوریه می‌گوید: در جام ملت های آسیا تیم خوبی نداشتیم و در حال حاضر هم فکر نمیکنم تیممان بتواند خودش را برای صعود به رقابت های جام جهانی قطر جمع و جور کند.

 

کرکورا ادامه می‌دهد: برند اشتانگه سرمربی آلمانی عملکرد خوبی در تیم ملی سوریه نداشت و تیم ما با اختلافات زیاد مشکلات زیادی را متحمل شد و حالا دوباره با بازگشت سرمربی سابق فجر ابراهیم قصد دوباره سازی دارد.

 

او درباره بازی ایران می‌گوید: ایران یک حریف بزرگ و قابل احترام برای ما به شمار می‌آمده و من بازی های زیادی را از تیم ایران به خاطر می‌آورم. از جمله مسابقه ای که در تهران مدیر روستا به تیم ما گل زد و اگرچه توپ از خط دروازه عبور نکرد اما داور به خاطر جو و فضای تماشاچی ها آن توپ را به نفع ایران قبول کرد. ما در بازی برگشت هم مقابل ایران خوب بازی کردیم اما دروازه بان ایران تا لحظات آخر مقاومت کرد و ایران با گل حمید درخشان به پیروزی رسید.

 

او عقیده دارد سوریه در آن سال ها تیم پرقدرت تری داشته اگر چه حالا ستاره های مطرح تری به نام عمر خریبین، عمر سوما و محمود مواس دارد. بازیکنانی که در ایران هم بسیار شناخته شده هستند.

 

او که تیم نوجوانان سوریه را در تورنمنت دوستی در اسپانیا همراهی می‌کند، برای ایران در دوره تازه با مارک ویلموتس آرزوی موفقیت دارد و تیم ملی را یکی از مدعیان اصلی صعود به جام جهانی قطر ارزیابی می‌کند.

 

تیم های ملی ایران و سوریه ۱۶ خرداد بازی دوستانه ای را برگزار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها