کد خبر : 1614530 | 08 خرداد 1398 ساعت 16:11 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با رادیو مارکا

پوچتینو: با روح و فلسفه رئال عجین شده ام

مائوریسیو پوچتینو هیجان انگیزترین و حساس ترین روزهای مربیگری خود را پشت سر می گذارد.

پوچتینو: با روح و فلسفه رئال عجین شده ام

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام خود را برای مصاف روز شنبه با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان آماده می کند. دیداری بسیار حساس که می تواند برای این باشگاه، اولین عنوان قهرمانی تاریخش در این تورنمنت بزرگ را به همراه داشته باشد.

تیم سفیدپوش لندن با مائوریسیو پوچتینو در سال های اخیر رشد و تحول بزرگی داشته و این مرد آرژانتینی می تواند تبدیل به یک افسانه در تاریخ باشگاه شود.

 

 

1405664

 

 

پوچتینو در مصاحبه با رادیو مارکا و در مورد شرایط تیمش برای بازی نهایی گفت:« البته که شرایط نرمالی را پشت سر نمی گذاریم. باید در فینال لیگ قهرمانان بازی کنیم و تعداد کمی از مربیان، شانس تجربه چنین دیداری را پیدا می کنند. خیلی سعی دارم خونسرد باشم و رفتارم مثل همیشه باشد اما حفظ روتین همیشگی دشوار است.

پس از اتمام لیگ برتر، به اندازه کافی زمان برای بازی فینال داشته ایم و در این مدت، تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم. برای فینال همه هیجان زده ایم و البته برنامه خاصی هم برای این بازی داریم. بازیکنان را مشتاق و با انگیزه می بینم. می دانم که باید در فینال ها برنده شد و صرف حضور در این بازی کفایت نمی کند.»

 

پوچتینو ادامه داد:« حس می کنم مردم اسپانیا حامی من و تاتنهام هستند؛ به خصوص هواداران اسپانیول که حس خاصی نسبت به آنها دارم. زمانی باهم جشن صعود به جام یوفا را گرفتیم و می دانم که هوادارانی از اسپانیول، در ورزشگاه حاضر خواهند بود تا تاتنهام را حمایت کنند.»

 

 

1376533

 

 

سوتفاهم با فلورنتینو پرز(رئیس رئال):« خوشحالم که پرز بالاخره متوجه منظور من شد و در مصاحبه با کوپه از من تشکر کرد. او یک رئیس بی نظیر است که در دنیای فوتبال، نامش را به ثبت رسانده است. هرگز قصد بی احترامی به او و رئال که همواره برایم تیم محبوبی بوده است را نداشتم.

سال 1994، آنتونیو کاماچو(اسطوره رئال) بود که من را برای اسپانیول جذب کرد و از زمان کار کردن زیر نظر او، با روح و فلسفه رئال عجین شدم و در تمام دوران فوتبالم اثرگذار بود.»

 

لازم به ذکر است که پوچتینو در مصاحبه چند روز پیش خود به شوخی گفت که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال، چون سال گذشته پیشنهاد جانشینی زیدان را رد کرده، به کاروان تاتنهام اجازه خوابیدن در کمپ را نداده است. اظهاراتی که واکنش رسمی رئال را در پی داشت و در بیانیه ای، این مساله را تکذیب کرد.

دیدگاه‌ها