کد خبر : 1614622 | 08 خرداد 1398 ساعت 23:03 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

صحنه‌ای که سکوها را ملتهب کرد

انفجار برانکو‌، مرد کروات هم وارد درگیری‌ها شد (عکس)

اواخر نیمه اول صحنه بسیار جالبی به خود دید. درگیری کادر فنی دو تیم که عصبانیت سرمربی کروات و دستیارانش را به همراه داشت.

به گزارش “ورزش سه” نیمه اول مسابقه حساس دو‌ تیم بسیار آرام پیگیری می‌شد، تا اینکه جرقه درگیری‌ها توسط دفاع وسط دو‌ تیم خورده‌ شد. سیاوش یزدانی و شجاع خلیل زاده با یکدیگر درگیری پیدا کردند تا درون زمین هم به مانند سکوها پلان‌هایی از درگیری را ببیند.

 

در همین لحظه شاهد اعتراض پانادیچ‌ به نیمکت سپاهان بودیم. مربی گلرهای پرسپولیس که با تکسیرا، دستیار اول امیر قلعه نویی درگیری لفظی پیدا کرده بود توسط اطرافیان به آرامش دعوت شد. آرامشی قبل از طوفان که این بار همه را درگیر بحث شدید کرد. ایران پوریان بر روی بازیکن پرسپولیس خطای شدیدی را انجام داد که اعتراض شدید سرخپوشان را به همراه داشت و‌ همین باعث‌ شد تا کادر فنی سپاهان هم وارد گود شوند و برای طرف مقابل خط و نشانی بکشند.

 

در این بین برانکو ایوانکوویچ عصبانی تر از همیشه اعتراض شدیدی را به داور چهارم انجام داد. او‌ همراه با ایگور، مربی بدنساز خود به سمت داور چهارم با عصبانیت رفت و نسبت به خطای شدید بازیکن حریف و عدم اختصاص کارت به او معترض بود. عصبانیتی که در ادامه می‌توانست کت را از تن برانکو دربیاورد و خشم او از این تصمیم را دو برابر کند. صحنه‌ای که در نهایت با وساطت محسن خلیلی و کریم باقری پایان یافت و مرد کروات برای نیمه دوم به رختکن رفت.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها