کد خبر : 1614632 | 09 خرداد 1398 ساعت 00:42 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

صعود به فینال با اسم رمز احمد نور (عکس)

احمد نوراللهی ستاره تیم پرسپولیس دوباره در نقش گلزن ظاهر شد و تیمش را به فینال جام حذفی فرستاد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت سرانجام با گل لحظه آخری احمد نوراللهی موفق شدند سپاهان اصفهان را شکست دهند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این بازی فرصت های بسیار زیادی را به دست آوردند اما هر بار یا پیام نیازمند تیمش را در میدان حفظ کرد یا این که مهاجمان سرخپوش با بی دقتی و بدشانسی فرصت سوزی کردند.

 

احمد نوراللهی در بازی با سپاهان کارش را به عنوان هافبک میانی آغاز کرد اما در طول مسابقه با تعویض ماریو بودیمیر، مهدی ترابی و مهدی شریفی چند بار تغییر پست داد و در هر پست نیز نمایش خوبش را تداوم بخشید تا فارغ از گل دقیقه 121، یکی از بهترین بازیکنان تیمش باشد.

شماره 8 سرخ ها با تکنیک خوبش، به حفظ توپ می پرداخت و چند بار هم موقعیت سازی کرد. او در نیمه اول نیز تا آستانه گلزنی پیش رفت اما انگار قرار بود که احمد نور گلش را در دقیقه آخر به ثمر برساند. در دقیقه واپسین مسابقه، نوراللهی پشت محوطه جریمه توپ را کنترل کرد و با اعتماد به نفس شوت را به سمت دروازه سپاهان زد و توپ پس از برخورد به سیاوش یزدانی از دستان پیام نیازمند نیز عبور کرد و سرانجام وارد دروازه سپاهان شد.

او که 2 دریبل موفق و 4 تکل و 2 قطع توپ هم در این بازی داشت، پس از گل شادی همیشگی اش را انجام داد. شادی ای که حالا به امضای احمد نور پس از گل ها تبدیل شده و او هر بار به این شکل گلش را جشن می گیرد. البته می توان ریشه های این خوشحالی را نیز در علاقه این بازیکن به استیون جرارد جستجو کرد.

 

نوراللهی این فصل در بازی با استقلال نیز گل حساسی را به ثمر رسانده بود و در مجموع یکی از بهترین های پرسپولیس در طول فصل فصل بوده است. بازیکنی که کار را به عنوان هافبک راست آغاز کرد و سپس به پست هافبک دفاعی بازگشت و حالا به هافبک وسطی تبدیل شده که خیلی خوب توپ را از دفاع و میانه میدان به خط حمله منتقل می کند و می تواند حمل توپ خوبی داشته باشد.

به هر حال این گل مهمی در دوران فوتبال نوراللهی است و شاید بعدها به ارزش های آن بتوان بیشتر پی برد. گلی در حد ضربه سر سپهر حیدری در آخرین دقیقه از لیگ هفتم که منجر به قهرمانی قرمزپوشان پایتخت شد. حالا اگر این شوت و این گل در نهایت به قهرمانی پرسپولیسی ها در جام حذفی ختم بشود، احمد نور را در کنار خیلی از بازیکنان تاریخ ساز پرسپولیس ماندگار می کند و در آن صورت می شود برایش نوشت «بازیکنی که راه دبل با برانکو را هموار کرد».

 

 

 

 

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها