کد خبر : 1614662 | 09 خرداد 1398 ساعت 02:04 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

این کمترین کار برای هواداران کتک خورده مان بود

سیدجلال:قهرمانی ما در جام‌حذفی یک دروغ بزرگ است!

کاپیتان با تجربه پرسپولیس با اعلام اینکه هنوزهیچ چیز به اتمام نرسیده است گفت داماش تیم بسیار قدرتمندی است وهنوز برای گرفتن جشن قهرمانی جام حذفی زود است.

سیدجلال:قهرمانی ما در جام‌حذفی یک دروغ بزرگ است!

 به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در یک بازی بسیار حساس و پر تنش در آخرین ثانیه بازی با نتیجه یک بر صفر بازی را به سود خود به پایان ببرد تا در فینال به دیدار داماش گیلانیان برود.


پس از پایان این بازی که با پیروزی سرخ پوشان همراه شد سید جلال حسینی کاپیتان با ارزش پرسپولیس گفت: «بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه این مشکلات و سختی ها را دارد و این بار هم همین طور بود، ولی خدا را شکر یک بازی جوندار را توانستیم ببریم. خیلی خوب بازی کردیم ضمن اینکه بچه های ما خیلی تلاش کردند وزحمت کشیدند که در نهایت به فینال رسیدیم.


وی درادامه درخصوص تنش های حاکم در این بازی اظهار داشت: «لیگ وقتی فرسایشی می شود همه عصبی می شوند. هر دو تیم خسته بودند و من فکر می کنم دو تیم بازی های زیادی را انجام داده بودند و هم اینکه این بازی بسیار پر استرس بود. این دو عامل باعث شد که تا حدی هر دو تیم عصبی بشوند. ضمن اینکه این کار را برای داور این بازی هم سخت کرده بود. البته یک سری مشکلات بود که یک مدتی بین هواداران به وجود آمده بود و  من می پذیرم که مشکلاتی وجود داشت اما متاسفانه یک معضلی که وجود دارد این است که تصمیمات سخت گیرانه فقط دامن پرسپولیس را می گیرد. همانطور که قبلا هم گفتم سپاهان تیم بسیار خوبی است و تیم های آقای قلعه نوعی همیشه کیفیت مطلوبی را دارند. ولی در نهایت خدا را شکر یک بازی سنگین را توانستیم ببریم.»


وی درباره اینکه از الان همه پرسپولیس را قهرمان می دانند گفت: «مشکل ما همین است. شما دیدید در هفته ای که سپری کردیم چه حاشیه هایی برای تیم درست کردند و ممنونم که این سوال را می پرسید. این یک دشمنی است که با ما همیشه انجام داده اند. در 6 یا 7 هفته پایانی لیگ دائم دم از قهرمانی ما می زدند که در نهایت کار قهرمانی به روز آخر کشید که ما با یک استرس فراوان قهرمان شدیم. الان هم همین حرف را می زنند و می گویند برنده این دیدار قهرمان جام حذفی است. این یک دروغ محض است. کافی است شما به تیم هایی را که توسط این تیم حذف شده نگاه کنید. همان تیم هایی که ما جلوی آن ها به مشکل بر خوردیم اما داماش آن تیم ها را به راحتی برد.»


مدافع پرسپولیس درباره حواشی قبل بازی گفت: «ما هواداران بی‌شماری داریم و نمی‌دانم چگونه از آن‌ها تشکر کنیم. این کمترین کار برای هواداران کتک‌خورده‌مان بود.


وی درباره شایعه مشکلاتش با عرب گفت: «این‌ها حواشی است که برای پرسپولیس می‌سازند اما چنین چیزی وجود ندارد. »

 

دیدگاه‌ها