کد خبر : 1614701 | 09 خرداد 1398 ساعت 10:54 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخشان: خود سپاهانی‌ها باعث باختشان شدند

پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد این تیم برابر سپاهان تمجید کرد و سرخ‌های پایتخت را لایق فینالیست شدن دانست.

درخشان: خود سپاهانی‌ها باعث باختشان شدند

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره صعود این تیم به فینال جام حذفی با غلبه بر سپاهان گفت: از لحاظ فنی بازی زیبایی را شاهد بودیم و پرسپو لیس تیم برتر میدان بود. سپاهان بازی خوبی ارائه داد اما این شاگردان برانکو بودند که فرصت‌های زیادی ایجاد کردند و اگر زودتر قدر آن را می‌دانستند، کار سپاهان در همان ۹۰ دقیقه تمام می‌شد.

 

او درباره حواشی دیدار دو تیم نیز اظهار کرد: به هر حال این صحنه‌ها در فوتبال ایران زشت است. با تمام احترامی که برای سپاهان قائل هستم اما اتفاقات دیشب در شأن فوتبال ایران نبود. چند مدتی است که بازیکنان عصبی نشان می‌دهند و آستانه تحملشان کم شده است. این اعتراضاتی که از سپاهانی‌ها پس از هر سوت داور شاهد بودیم، نه تنها به تیم آن‌ها کمکی نکرد بلکه به ضرر خودشان شد. اگر سپاهان ۹ نفره نمی‌شد، شرایط بازی فرق می‌کرد و آن‌ها می‌توانستند مقاومت بیشتری کنند.

 

درخشان درباره نتایج خوب پرسپولیس در سه بازی اخیر گفت: خستگی و یکسری عوامل دیگر باعث شده بود تا بازیکنان آن شادابی و هماهنگی لازم را در هفته‌ها پایانی نداشته باشند اما گذر زمان و هماهنگی بازیکنان باعث شد ما چنین کیفیتی از پرسپولیس آن هم مقابل تیم‌های قدرتمندی مثل السد و سپاهان ببینیم. دوره افت پرسپولیس تمام شده است و این تیم می‌تواند در بازی آخر خود نیز برنده باشد. البته اینکه قدراست پرسپولیس بیشتر از داماش است نباید ما را گول بزند زیرا غافلگیری در همه جای فوتبال دنیا وجود دارد. شاگردان برانکو باید با اتفاقات سال‌های گذشته جام حذفی درس بگیرند تا بتوانند قهرمان جام حذفی شوند.

 

ملی‌پوش سابق ایران درباره لیست اعلام شده تیم ملی گفت: این لیست کمی قابل پیش‌بینی بود و تنها صیادمنش سورپرایز این لیست بود. بازیکنان دعوت‌شده همان بازیکنان جام جهانی و جام ملت‌هاست و این مربی است که باید از بازیکنان به نحوی بازی بگیرد که این تیم همیشه برنده باشد.

 

او در پایان درباره تأثیر ویلموتس در تیم ملی گفت: وی از کشوری آمده که فوتبال در آن زیرسازی و سرمایه‌گذاری زیادی روی فوتبال شده است. ویلموتس شاید نام بزرگی نباشد اما به نظرم می‌تواند به تیم ملی کمک کند. این اسم‌ها نیستند که برای تیم نتیجه را رقم می‌زنند بلکه تفکرات تاکتیکی برتر هستند که یک تیم را برنده می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها