کد خبر : 1614811 | 09 خرداد 1398 ساعت 22:30 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز تمایل بارسا به جذب مدافع برزیلی اتلتیکو

وبسایت گل مدعی شد بارسلونا به جذب فیلیپه لوئیس، ستاره برزیلی اتلتیکو مادرید ابراز تمایل کرده و قصد دارد او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

ابراز تمایل بارسا به جذب مدافع برزیلی اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت گل مدعی شد باشگاه بارسلونا که به دنبال پیدا کردن گزینه‌ای جایگزین برای دفاع چپ فیکس خود، جوردی آلبا است به جذب فیلیپه لوئیس، مدافع برزیلی اتلتیکو مادرید ابراز تمایل کرده و قصد دارد این ستاره برزیلی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

 

آلبا در فصلی که گذشت برای بارسلونا در رقابتهای مختلف 54 بار به میدان رفته و با توجه به اینکه بازیکنی 30ساله است به سالهای پایانی دوران فوتبالی‌اش وارد می‌شود. به همین علت است که بارسلونا قصد دارد برای جایگزینی او گزینه‌ی مناسبی را به ترکیب این تیم اضافه کند.

 

1409590

 

گل می‌گوید فیلیپه لوئیس هم با اینکه در حال حاضر 33ساله است اما برای این پست در صدر فهرست مورد توجه مدیران بارسا قرار دارد و با توجه به اینکه قرارداد او با اتلتیکو 30 ژوئن امسال به پایان می‌رسد، بارسلونا می‌تواند او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند.

 

فیلیپه لوئیس در این اواخر اعلام کرده بود تمایل دارد قراردادش را با اتلتیکو تمدید کند هر چند او در این مدت از باشگاه‌هایی مثل پاری سن ژرمن، ولوز و فلامنگو پینشهادهایی دریافت کرده بود.

 

گل می‌‌گوید ابراز علاقه بارسا به این مدافع برزیلی جدید نیست و بلوگرانا در سال 2009 هم برای جذب او دورخیز کرده بود. اما لوئیس در نهایت تصمیم گرفت بعد از ترک باشگاه آن زمانش، دپورتیوو لاکرونیا راهی مادرید شده و پیراهن اتلتیکو را به تن کند.

 

دیدگاه‌ها