کد خبر : 1614893 | 10 خرداد 1398 ساعت 13:19 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

گفتند ۴۵ هزار بلیت بفروشید؛

دادخواه: ١۵ نفر مصدوم شدند؛ چهار ماشین آسیب دید

حمیدرضا دادخواه رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان می گوید آماری که از طریق اورژانس استان در مورد تعداد آسیب دیده ها منتشر شده صحت ندارد.

دادخواه: ١۵ نفر مصدوم شدند؛ چهار ماشین آسیب دید

به گزارش ورزش سه، حمیدرضا دادخواه دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به تعداد مصدومان دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس گفت: آن طور که در فضای مجازی مطرح می‌شود که ۱۵۰ نفر در این بازی آسیب دیدند، این موضوع صحت ندارد و ۱۵ نفر دچار آسیب دیدگی سطحی شدند که در ورزشگاه مداوا شدند و به شیشه‌های ۴ ماشین هم آسیب وارد شد.

 

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان در مورد تعداد دستگیرشده ها هم توضیح داد: ١۵ نفر تماشاگر نما دستگیر شدند که بازداشت شده‌ها از هواداران ۲ تیم هستند.

 

دادخواه در ادامه به دستوری اشاره کرد که به آنها در اصفهان ابلاغ شده بود و افزود: به ما ابلاغ کردند که ۴۵ هزار بلیت بفروشید و پرسپولیسی‌ها ۳۰ درصد جایگاه در اختیارشان بود که معادل ۱۳ هزار بلیت بود که فقط ۶ هزار و خرده‌ای بلیت به فروش رسید.

 

او  در مورد بلیت فروشی ادامه داد: محل‌های فروش بلیت برای هواداران ۲ تیم متفاوت بود و کوچکترین مشکلی از سوی هواداران سپاهان به ما گزارش نشده است.هواداران پرسپولیس خودشان در محل بلیت فروشی مشکل به وجود آوردند و این موضوع ارتباطی به سپاهانی‌ها ندارد. هواداران سپاهان خیلی منظم در جایگاه خود حضور یافتند.

 

در نهایت دادخواه در رابطه با خسارت ایجاد شده به ماشین ها هم صحبت کرد و عنوان داشت: ما در جلسه شب قبل از بازی به هر ۲ باشگاه ابلاغ کردیم که با ماشین شخصی در استادیوم حضور پیدا نکنند؛ همچنین یگان ویژه به خبرنگاران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که سعی کنند با پلاک تهران در ورزشگاه حضور پیدا نکنند.

دیدگاه‌ها