کد خبر : 1614927 | 10 خرداد 1398 ساعت 17:36 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

شقیری: به خاطر کلوپ هم که شده، قهرمان می شویم

ستاره سوئیسی لیورپول، تیمش را شایسته کسب عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ می داند.

شقیری: به خاطر کلوپ هم که شده، قهرمان می شویم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی مادرید، شاهد یک فینال تمام انگلیسی بین لیورپول و تاتنهام در لیگ قهرمانان خواهیم بود. اتفاقی که پس از 11 سال رخ خواهد داد.

لیورپول سابقه 5 قهرمانی اروپا دارد ولی تاتنهام اولین فینال لیگ قهرمانان خود را تجربه می کند. این چهارمین فینال لیورپول با هدایت کلوپ از سال 2015 است و در سه فینال قبلی، مرد آلمانی بازنده بوده است.

 

 

1409720

 

 

ژردان شقیری اما اطمینان دارد که لیورپول این بار قهرمان خواهد شد. او با تاک اسپورت گفت:« کلوپ همیشه آرام و بدون استرس است و ما در تمرین و پس از تمرین، لحظات شاد و خوبی داریم. او همیشه مثبت فکر می کند. کلوپ برای ما هر کاری انجام می دهد و ما هم برای او هر کاری انجام خواهیم داد. به خاطر کلوپ هم که شده می خواهیم تاتنهام را شکست داده و قهرمان شویم.»

 

شقیری ادامه داد:« لیورپول مستحق قهرمانی است. ما فصل خوبی را پشت سر گذاشته ایم و حالا یک فینال بزرگ را پیش رو داریم. هر کاری برای فتح جام خواهیم کرد؛ چرا که این باشگاه، هواداران و همه بازیکنان، شایسته اش هستند.

اگر قهرمان شویم، اتفاق بسیار ویژه ای خواهد بود. تاتنهام تیم بزرگ و خوبی است و این را ثابت کرده اند. بازی دشواری خواهد بود ولی به خودمان ایمان داریم. فینال 90 دقیقه و شاید بیشتر است و ممکن است در آن هر اتفاقی رخ دهد.»

 

دیدگاه‌ها