کد خبر : 1614965 | 10 خرداد 1398 ساعت 21:29 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

مکتب ملوان در حال نابودی است

ایراندوست: با قمه و قداره به میدان می آیم!

مریم ایراندوست می گوید به زودی کاری محیرالعقول از من می بینید شاید این طور به ما هم توجه کنند و مسائل ما هم توسط جامعه ورزش دیده شود.

 ایراندوست: با قمه و قداره به میدان می آیم!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پنج هفته تا پایان این فصل از رقابت های لیگ برتر بانوان باقی مانده است ملوانان از خیر دیدار امروز گذشتند تا سه امتیاز آن را تقدیم به تیم صدرنشین کنند. ملوانان که پیش از این نیز به دلیل مشکلات مالی از بسیاری از حقوق طبیعی خود گذشتند به دلیل مشکلات شدید مالی برای سفر به بم و اقامت یک شبه، از خیر دیدار برابر حریف کرمانی گذشتند تا در نهایت با غیبت خود، تا حدودی بتوانند نظر خیلی از فعالان جامعه فوتبال را به خود اختصاص دهند. به همین دلیل با مریم ایراندوست درباره چند و چون این مسئله به صحبت پرداختیم.

 

باشگاهی به نام ملوان دیگر وجود ندارد

 

باشگاهی به نام ملوان بندرانزلی اکنون وجود ندارد و به همین دلیل مجبوریم برای کارهای خود، به صورت شخصی به جاهایی مانند هیات فوتبال نامه بزنیم. ما قبل از بازی برابر همیاری ارومیه هم به شورای شهر و هم به هیات فوتبال نامه زده بودیم و درباره این دیدار و چگونگی برگزاری و غیبت در آن را به اطلاع دوستان رساندیم.

 

همه تلاشمان را کردیم تا برویم

 

از بازی قبلی تا زمان فرارسیدن این بازی ما همه تلاشمان را به کار بستیم تا بتوانیم به دیدار بمی ها برویم اما اتفاق ها جور دیگر افتادند. روز هفتم، مبلغی به عدد 10 میلیون تومان قرار شد هیات فوتبال به ما بدهد تا با آن بتوانیم به بم برویم اما وقتی ما حساب کردیم دیدیم فقط 12 میلیون هزینه بلیت هواپیما می شود. این دومیلیون اضافه را در کنار هزینه اقامت در هتل و مسائل پزشکی و ایاب و ذهاب در شهر قرار دادیم و متاسفانه دیدیم نمی‌توانیم با این. ضعیت مالی ابدا نمی توانیم برای بازی برابر شهرداری به بم سفر کنیم.

 

پول تهیه اتوبوس را هم نداشتیم

 

ممکن است در این شرایط بگویند چرا زحمتی به بازیکنانتان نمی دهید و با اتوبوس به کرمان سفر نمی کنید که باید بگویم اتفاقا برای این کار هم اقدام کردیم اما اتوبوس هم مبلغ هفت و نیم میلیون تومان برای این سفر می خواست و باز هم دیدیم عملا با توجه به شرایطی که از مقصد گفتم و البته فقر مالی نمی توانستیم به این سفر برویم.

 

در شمال ایران یک مکتب در حال انقراض است

 

بعد از این همه سال که به همراه همه ملوانی ها صورتمان را با سیلی سرخ کردیم اما با تعهد و شرافت پا به زمین می گذاشیتم، حالا می بینیم که کسی عین خیالش هم نیست که این جا، در شمال کشور و در استان گیلان، یک مکتب در حال انقراض است. مکتب ملوان در حالی چیزی تا از دست رفتن ندارد که می بینیم بسیاری از تیم های شهرهای دیگر می توانند با استفاده از منابعی مالی تیم خود را آماده بازی نگه دارند اما اینجا دائم خودمان را به مقام های مسئول و تصمیم گیرنده می رسانیم و عملا هیچ چیزی نمی بینیم. بله همه باید باور کنند مکتب ملوان در حال از دست رفتن است.

 

بازی بعدی را می خواهم با قمه و دشنه به میدان بیایم

 

هفته گذشته در یکی از بازی ها دعوا شد آن هم برای چند دقیقه کوتاه، وقتی دیدیم که تمامی رسانه های نوشتاری و سمعی بصری به طور کامل و با حواشی بسیاری به نمایش درآوردند. واقعا نمی دانم چرا این چیزها در جامعه دیده می شود اما شرایط ما خیر، اصلا می دانید!؟ تصمیم دارم با یک حرکت محیرالعقول نظر همه را به انزلی جلب کنم. اصلا نمی دانیم شاید بازی بعدی با قمه و دشنه به زمین بیایم. مطمئن هستم در آن صورت دیده می شویم!

 

غرور هواداران مان را شکستیم

 

در لیگی که این همه طول کشید و بازی ها عقب افتاد و هیچ چیز سرجایش نیست همه دلخوشی مان به همین بازی های لیگ بود و خوشحال دیدن مردم، الان می بینیم که از همان هم عاجز هستیم. برای شما قابل لمس است که غرور هواداران شکست وقتی تیم محبوب شان به دلیل مالی نمی تواند به شهر دیگری برود! شما این اتفاق را با این موضوع مقایسه کنید که مثلا برای دیدار اخیر پرسپولیسی ها برابر سپاهان، اگر سرخ پوشان به دلیل مشکلات مالی نمی توانستند به اصفهان بروند چه بر سر هواداران شان می آمد؟

 

این ۴ بازی را هرطور که شده بازی میکنیم


برای ادامه بازی ها هم سعی می کنیم هر طور که شده خودمان را به شهرهای مورد نظر برسانیم. اصلا اگر این کار نکنیم توسط قانون محکوم می شویم و تیم مان به یک دسته پایین تر سقوط می کند. ببینید! دست همه شما درد نکند و خیالتان راحت باشد مریم ایراندوست و تیمش این دو بازی خارج از خانه را هم با هر زحمتی که بشود می روند و بعد از آن هم سفت و سخت تر از همیشه خودمان را آماده مدعی شدن در لیگ برتر میکنیم. خداوند سلامتی و عمر بابرکت به پدر و مادرهای بازیکنان ملوان بدهد که همیشه با جیب خود حامی فرزاندانشان هستند. آنها غیرتمندتر از خیلی ها هستند که ادعا می کنند پشت ملوان ایستاده اند.

 

شورای شهر قرار بود صدمیلیون بدهد اما ...

 

چند پیش دوستان از شورای شهر به ما اعلام کردند که برای تیم بانوان ملوان در بازی های باقی مانده مبلغ یکصد میلیون تومان پیش بینی کردند. از آن پول مبلغ 14 میلیون تومان را به هیات فوتبال دادند تا هزینه دو بازی خانگی تامین شود. از قرار معلوم باید 86 میلیون باقی مانده نیز به تیم برای بازی های خارج از استان تزریق شود ولی متاسفانه، متاسفانه و هزاران بار تاسف، این اتفاق تاکنون نیفتاده و باعث شد تا یک بازی بسیار مهم برابر حریف قدیمی مان را به آنها واگذار کنیم.

 

پول ندادند و فقط بازیکنانم را هوایی کردند

 

باور کنید دوستان با به کار بردن لفظ کمک مالی یکصد میلیون تومانی همه تیم من را به هم ریختند. از فردای اعلام آن خبر دیدم بازیکنانم هر کدام به گونه ای دیگر تمرین می کنند و کاملا مشخص بود که اغلب آنها هوایی شدند که در نهایت با آنها صحبت های زیادی داشتم تا بفهمانم 100 میلیون تومان برای تیم داری اصلا پول زیادی نیست. هر چند که دوستان زیر قول خود زدند و همان پول را هم به تیم ندادند تا امروز اینقدر مستاصل نباشیم.

 

مصاحبه از علیرضا هاشمی

دیدگاه‌ها