کد خبر : 1614966 | 10 خرداد 1398 ساعت 21:38 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

دو پست به معنای دو خداحافظی در سپاهان ؟

خالد شفیعی و بختیار رحمانی با انتشار پست هایی در صفحات مجازی به صورت تلویحی از این تیم خداحافظی کردند و از هواداران حلالیت طلبیدند.

دو پست به معنای دو خداحافظی در سپاهان ؟

.به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی در پنجره تابستانی لیگ هفدهم به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست و در 9 دیدار برای سبزپوشان با حضور امیرقلعه نویی به میدان رفت؛ ضمن اینکه در بازی های آسیایی شفیعی یکی از مهره های مهم تیم بود.

 

در لیگ هجدهم همانطور که انتظار می رفت، شفیعی یکی از خریدهای امیرقلعه نویی در سپاهان بود ولی در مجموع بیشتر از 13 بازی و 898 دقیقه برای تیم بازی نکرد. در نیم فصل دوم شرایط برای مدافع میانی سپاهان بدتر شد و تعداد دقایق حضورش کمتر هم شد. با این وصف اگر امیرقلعه نویی در سپاهان ماندنی شود، این بازیکن به تیم دیگری خواهد پیوست.

 

دیگر بازیکنی که در این فصل در سپاهان از شرایطش راضی نبود، بختیار رحمانی بود که مانند خالد شفیعی پس از تراکتورسازی و ذوب آهن، همکاری سوم خود را پس از تراکتورسازی و ذوب آهن، با امیرقلعه نویی در سپاهان آغاز کرد؛ او اما طی یک فصل فقط 11 بازی برای سپاهان انجام داد و 314 دقیقه فرصت بازی به او رسید.

 

رحمانی و شفیعی بارها در طول فصل اعتراض و ناراحتی خود را در مصاحبه هایشان یا در پست هایشان به شرایطی که داشتند، نشان داده بودند و به نظر می رسد در لیگ نوزدهم به تیم دیگری خواهند پیوست تا بیشتر فرصت بازی داشته باشند.

دیدگاه‌ها