کد خبر : 1615080 | 11 خرداد 1398 ساعت 14:46 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

گوهری: هدفم بیشتر دیده شدن در سایپاست

دروازه‌بان جدید سایپا امیدوار است در این تیم به موفقیت‌های بیشتری برسد.

گوهری: هدفم بیشتر دیده شدن در سایپاست

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری بعد از عقد قرارداد سه ساله با سایپا اظهار کرد: سایپا باشگاه بزرگ و حرفه‌ای است و خیلی خوشحال هستم این اعتماد دوباره به من شد تا کاندیدای حراست از دروازه سایپا در فصل جدید لیگ برتر باشم.

 

وی در مورد دلیل انتخاب سایپا اظهار کرد: دوست داشتم به تیمی بروم که به روند رشدم ادامه دهم؛ سایپا تیم بزرگی است و همیشه علاقه زیادی به آن داشتم؛ یک تیم بی‌حاشیه که سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و بعد از صحبتی که با  آقای صادقی داشتم، تصمیم گرفتم این تیم را انتخاب کنم.

 

دروازه‌بان جدید سایپا اضافه کرد: از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم ولی پیشنهاد سایپا برایم ارزشمند بود چراکه سابقه حضور در این باشگاه را داشتم و فکر می‌کنم در سایپا بیشتر دیده می‌شوم؛ هدفم این است که یکی، دو سال در این تیم بازی کنم و بعد فضای بزرگتری برای خودم شکل دهم؛ هدفم رسیدن به تیم ملی است.

 

گوهری تصریح کرد: آقای صادقی توجه زیادی به بازیکنان جوان دارد و این موضوع را در سالی که ایشان کاپیتان تیم بودند را بارها شاهد بودم؛ من هم انگیزه دارم تا با اثبات خودم در تمرینات به ایشان در ترکیب اصلی قرار بگیرم و به دنبال آن به پیراهن در تیم ملی برسم.

 

او در پایان از زحمات مربیان سابق خود در پارس جنوبی جم قدردانی کرد و گفت: جا دارد از زحماتی که آقایان تارتار، حسین اینانلو و رضایی در پارس جنوبی برای من کشیدند تشکر کنم و باید در اینجا از مردم عزیز شهرستان جم بخاطر همه خوبی‌هایشان تشکر کنم چراکه هیچ وقت در کنارشان احساس دوری از خانه نداشتم؛ من در پارس جنوبی جم رشد کردم و جدایی از آنها برایم سخت بود ولی این تیم مشکلاتی داشت و باید برای رسیدن به هدفم تصمیم جدیدی می‌گرفتم.

 

دیدگاه‌ها