کد خبر : 1615107 | 11 خرداد 1398 ساعت 17:23 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد بعدی خامس رودریگز مشخص شد؟

به نظر، ناپولی با هدایت کارلو آنچلوتی، محتمل ترین مقصد برای خامس رودریگز باشد.

مقصد بعدی خامس رودریگز مشخص شد؟

به گزارش "ورزش سه"، خامس تابستان 2017 با قراردادی دو ساله و قرضی و بند خرید دائمی 42 میلیون یورویی از رئال راهی بایرن شد. مونیخی ها 12 میلیون یورو نیز به رئال پرداخت کردند. تا 15 ژوئن(دو هفته دیگر)، مهلت برای فعال کردن بند خرید خامس وجود دارد ولی شواهد از این قرارند که بایرنی ها قصد خرید دائمی ستاره کلمبیایی را ندارند و او به رئال باز خواهد گشت.

 

 

1410023

 

 

منابع اسپانیایی ادعا می کنند که رئال نیز قصد حفظ خامس را ندارد و به دنبال انتقال دائمی او به تیمی دیگر به منظور تامین بخشی از هزینه جذب بازیکنان مدنظرش است.

 

در همین رابطه امروز نشریه آاس ادعا کرد که کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال و فعلی ناپولی در تماس با خامس توانسته رضایت او را برای پیوستن به باشگاه ایتالیایی بگیرد و او به احتمال زیاد، فصل بعد برای آبی های ناپولی توپ خواهد زد. خامس فصل 15-2014 زیر نظر آنچلوتی در رئال بازی های بسیار خوبی به نمایش گذاشت.

 

پس از رضایت خامس، حالا مذاکره با رئال باقی مانده است. سران باشگاه مادریدی قصد دارند رقمی بیش از 42 میلیون یورو(بند خرید دائمی خامس در بایرن) را از فروش ستاره کلمبیایی به دست بیاورند و همین کار را مشکل خواهد کرد. ناپولی توان مالی بالایی ندارد و باید دید در نهایت، مذاکرات با رئال، چگونه پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها