کد خبر : 1615134 | 11 خرداد 1398 ساعت 19:50 | 878 بازدید | 0 دیدگاه

آل کثیر: برابر پرسپولیس امید زیادی داریم

مهاجم داماش گیلانیان امیدوار است بتواند در جدال فینال جام حذفی برابر پرسپولیس موفق به جشن گلزنی با هواداران تیفوسی تیمش شود.

آل کثیر: برابر پرسپولیس امید زیادی داریم

به گزارش "ورزش سه"، علی آل کثیر، مهاجم جوان و گلزن داماش در فاصله 24 ساعت مانده به دیدار حساس برابر پرسپولیس در فینال جام حذفی همچنان وضعیت مشخصی برای همراهی تیمش ندارد. این در حالی است که کادرپزشکی امیدوار است این بازیکن را به این بازی حساس برساند. آل کثیر درباره آخرین وضعیت خود برای همراهی تیمش می‌گوید: بعد از بازی نیروی زمینی مصدوم شدم و خدا را شکر با پیگیری که داشتم و فیزیوتراپی که رفتم وضعیتم بهتر شده و به بازی پرسپولیس می‌رسم. مشکل خاصی نیست و انشالله در فینال بازی می‌کنم.


وی درباره شرایط تیمش برای این بازی گفت: روحیه بچه‌ها خیلی خوب است و همه برای یک بازی خیلی خوب آماده هستیم. هم قسم شده‌ایم که برای قهرمانی به زمین برویم حالا هر چی قسمت باشد. انشالله حق و زحمت بچه‌ها ضایع نشود. همه برای رویارویی با پرسپولیس آماده هستند و دل‌شان می‌خواهد خودشان را نشان بدهند. امیدواریم که به جاهای بهتر و بالاتری هم برسند.


آل کثیر درباره اینکه آیا قادر خواهند بود مانع دبل قهرمان سه دوره اخیر در دستیابی به جام حذفی شوند گفت: پرسپولیس تیم بسیار قوی و خوبی است اما با جوانانی که داریم امیدواریم بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم و نتیجه مهم نیست. مهم این است که ما زحمت‌مان را بکشیم و آخر بازی حسرت نخوریم که می‌توانستیم نمایش بهتری داشته باشیم.


مهاجم داماش درباره اتفاقات بازی با نیروی زمینی و ناکامی آنها در صعود به لیگ دسته اول گفت: بهتر است در این باره صحبتی نکنم چون همه چیز مشخص است. اتفاقات بدی در بازی نیروی زمینی افتاد که همه ایران می دانند حقمان را ضایع کردند و سرمان بریده شد.


آل کثیر درباره حضور تیمش در فینال در شرایطی که تصور نمی‌شد آنها از لیگ دسته دوم در این مرحله حاضر باشند گفت: ما از اول که شروع کردیم تمرکزمان بر روی قهرمانی لیگ دو و صعود به لیگ یک گذاشته بودیم. در بازی‌های جام حذفی آقای فراهانی سرمربی تیم ما می‌گفتند: فکر کنید آخری بازیتان است، پس با قدم‌های محکم گام بردارید. با همین دیدگاه در بازی‌های خودمان جدی پیش رفتیم و به این مرحله رسیدیم. انشالله در فینال هم خوب بازی کنیم و به حقمان برسیم.

دیدگاه‌ها