کد خبر : 1615233 | 12 خرداد 1398 ساعت 09:55 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پورصف‌شکن: امیدوارم در فینال حذفی هم گل بزنم

جلوی پرسپولیس شایستگی‌هایمان را نشان می‌دهیم

مهاجم داماش گیلانیان ابراز امیدواری کرد بتواند به پرسپولیس در جام حذفی نیز گل بزند.

جلوی پرسپولیس شایستگی‌هایمان را نشان می‌دهیم

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم داماش گیلانیان امشب در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که به دنبال کسب دوگانه فوتبال ایران است. داماش تا همین جا نیز دست به کار بزرگی زده اما بازیکنان این تیم لیگ دویی امیدوار به تکرار شگفتی در مصاف با پرسپولیس هستند.


میلاد پورصف شکن مهاجم باتجربه داماش گیلان در مورد بازی مقابل پرسپولیس به خبرنگار "ورزش سه" گفت: پس از اتفاقاتی که در پلی آف لیگ دو افتاد و باعث شد به لیگ یک صعود نکنیم از لحاظ روحی بهم ریختیم و جمع کردن تیم در آن مقطع کار سختی بود اما با درایت مالک و مدیرعامل باشگاه و انگیزه بالای کادر فنی توانستیم دوباره دور هم جمع شویم تا شایستگی مان را در بازی فینال جام حذفی به رخ فوتبال ایران بکشیم.


این بازیکن گیلانی که سابقه حضور در تیمهای سپیدرود، نساجی، پارسه، مس کرمان و گل گهر سیرجان را نیز دارد در ادامه گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و برای این بازی آماده هستیم. با اینکه همچنان تاثیر آن بازی تلخ روی بچه هاست اما با صحبتهایی که در چند وقت اخیر شده بازیکنان تیم مصمم هستند تا بازی با کیفیتی را مقابل پرسپولیس ارایه دهند.


پورصف شکن که در بازیهای لیگ دو، یازده گل را برای تیمش به ثمر رسانده گفت: جام حذفی جام شگفتی هاست و شاید این بار هم که سوت پایان بازی زده شود شاهد شگفتی دیگری باشیم و آن هم قهرمانی داماش در جام حذفی باشد. اگر در ابتدای مسابقات کسی می گفت داماش به فینال می رسد شاید باورنکردنی بود اما ما نشان دادیم رویاها هم می توانند واقعی شوند. حالا هم امیدواریم در بازی فینال این رویا را با قهرمانی داماش کامل کنیم تا شاید کام هواداران پرشمار و متعصب داماش که پس از اتفاقات بازی پلی آف تلخ شده بود کمی شیرین شود.


او که در جام حذفی هم دو گل برای تیمش زده و یک گلش مقابل سایپا در نیمه نهایی بوده درباره احتمال گلزنی اش نیز گفت: چند سال پیش با تیم پارسه در جام حذفی به استقلال تهران گل زدم و امیدوارم بتوانم به پرسپولیس هم گل بزنم.


پورصف شکن که چند سال پیش با سپیدرود آقای گل لیگ دو شده بود در مورد شرایط فصل بعدش نیز گفت: بعد از پایان بازیهای لیگ دو از چند تیم پیشنهاد داشته ام اما فعلا تصمیمی نگرفتم و تمامی کارها را به مدیر برنامه ام سپردم تا بتوانم با تمرکز بالا در بازی فینال برای داماش گیلان مثمرثمر باشم.

دیدگاه‌ها