کد خبر : 1615427 | 13 خرداد 1398 ساعت 00:22 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور؛ اولین و آخرین گل فصل پرسپولیس؟

علی علیپور که نخستین گل پرسپولیس در فصل 97-98 را زده بود، در نیمه اول بازی با داماش نیز گلزنی کرد و باید دید آیا گل او، آخرین گل فصل پرسپولیسی ها خواهد بود یا خیر.

علیپور؛ اولین و آخرین گل فصل پرسپولیس؟

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پرسپولیس و داماش در نیمه اول با پیروزی سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در شرایطی که فرصت های متعددی را برای گلزنی خلق کردند، از روی یک ضربه ایستگاهی و با شوت استثنایی علی علیپور به گل رسیدند تا در آستانه قهرمانی در جام حذفی قرار داشته باشند.

 

نکته جالب این که نخستین گل پرسپولیس در این فصل را نیز علی علیپور زده بود. او در بازی با پدیده از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه فراهانی را باز کند و زمینه ساز کسب اولین سه امتیاز پرسپولیسی ها باشد.

 

علی علیپور در این فصل 18 گل به ثمر رسانده و آقای گل پرسپولیس در مسابقات مختلف است. این نخستین گل مهاجم شماره 70 پرسپولیس در جام حذفی این فصل نیز هست و او در بازی با پدیده، سپیدرود، نود و سپاهان نتوانست گلزنی کند.

 

حالا باید دید آیا پرسپولیسی ها در نیمه دوم موفق می شوند دوباره گل بزنند یا این که گل نیمه نخست علیپور آخرین گل قرمزها در این فصل می شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها