کد خبر : 1615455 | 13 خرداد 1398 ساعت 02:41 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

این اتفاقات زیبنده ورزش کشور نیست؛

داورزنی چهار مدیر را به چالش کشید

محمدرضا داورزنی می گوید مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همینطور هیئت فوتبال استان خوزستان و نیروی انتظامی باید پاسخگوی اتفاقاتی باشند که در خوزستان و در فینال جام حذفی رخ داده است.

داورزنی چهار مدیر را به چالش کشید 

به گزارش "ورزش سه"، داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون در گفتگو با برنامه فوتبال برتر  و در مورد سوء مدیریت رخ داده در دیدار دو تیم پرسپولیس و داماش در نیمه نهایی جام حذفی گفت: ابتدا از علاقمندان ورزش عذرخواهی می کنیم به خاطر اتفاقاتی که در فینال جام حذفی فوتبال رخ داد. طبیعی است بلافاصله بعد از اتفاقاتی که افتاد با دستور دکتر سلطانی فر به همراه اعضای کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدارسیون و مدیرکل حراست فدراسیون فوتبال عازم اهواز می شویم تا اتفاقاتی که امشب رخ داد را بررسی کنیم.

 

وی ادامه داد: چنین اتفاقی برای ورزش کشور خوب نیست. طبیعی است که برگزاری جام حذفی می توانست بهتر انجام شود و مکان های مورد نظر در نظر گرفته شود تا آن اتفاقات برای داماش نیافتد. حق داماش هم بود که هوادارانشان در جای مناسب بنشینند ولی ورود بیش از اندازه باعث شد که این اتفاقات رخ دهد که زیبنده ورزش کشور نیست. فردا وارد اهواز می شویم به اتفاق مسئولان مربوطه و گزارش را اعلام می کنیم.

 

داورزنی در پاسخ به این سوال که اتفاقاتی که شاهد بودیم در بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان هم رخ داد و اگر کمی مدیریت بهتر بود، این حواشی تکرار نمی شد، توضیح داد: نکته را توجه کنید. به هر ترتیب مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید پاسخگو باشند. در اصفهان خارج از استادیوم آن اتفاقات رخ داد. اگر قرار باشد مسابقات ورزشی ترویج دهنده بداخلاقی باشد بهتر است برگزار نشوند. الان مردم از جام ملت های والیبال لذت می برند و فوتبال هم همینطور و نباید شیرینی یک بازی تبدیل به بی اخلاقی و تلخی شود. من کاملا قبول دارم که دوستان باید پیش بینی های لازم را می کردند. چه فدراسیون فوتبال، چه سازمان لیگ، چه هیئت فوتبال استان خوزستان و چه نیروی انتظامی که مسئولیت داشتند.

دیدگاه‌ها