کد خبر : 1615460 | 13 خرداد 1398 ساعت 02:54 | 925 بازدید | 0 دیدگاه

طالقانی: خوشحالیم که در نهایت بازی برگزار شد

ریس هیئت فوتبال خوزستان ضمن عذر خواهی از مردم، از اینکه بازی در نهایت برگزار شد ابراز خشنودی کرد.

طالقانی: خوشحالیم که در نهایت بازی برگزار شد

 به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات و درگیری های آخرین  شب فوتبالی فصل 97 -98 به حدی بود که دیگر حاشیه های بازی اصفهان را همه از یادشان رفت . تاخیر دو ساعته در آغاز بازی دو تیم پرسپولیس و داماش در فینال جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به نوعی در تاریخ فوتبال ایران امری منحصر به فرد محسوب می شود . در همین رابطه و حاشیه های این دیدار کاظم طالقانی رییس هیئت فوتبال خوزستان و عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال  در پایان فینال جام حذفی گفت: « ما قبل از بازی هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم و تقسیم سکوهای ورزشگاه بر عهده مسئولان بازدارنده بود. یک مقدار در چینش تعلل صورت گرفت که باعث ایجاد وقفه در جریان بازی شد.»


وی درادامه در خصوص معطلی هواداران در ورزشگاه و همچنین مردم در پای گیرنده هایشان خاطرنشان کرد: «از مردم عذرخواهی می‌کنیم و از اینکه وقت آنها گرفته شد پوزش می‌طلبیم. خوشبختانه در نهایت بازی برگزار شد و امیدوارم همه چیز در پایان به خوبی و خوشی تمام شود.»


رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان در مورد اینکه او و حیدر بهاروند به کمیته اخلاق احضار شدند، گفت:«‌فکر نمی‌کنم این موضوعی که اشاره می‌کنید از سوی کمیته اخلاق صادر شده باشد چرا که باید این موضوع رسمی باشد و اصلا این مسئله ربطی به کمیته اخلاق ندارد.»


طالقانی در رابطه با اینکه آیا در جلسه کمیته اخلاق حاضر نمی‌شود، تصریح کرد: «چیزی رسمی اعلام نشده و من پیش‌بینی نمی‌کنم چنین احضاری صورت بگیرد.»

دیدگاه‌ها