کد خبر : 1615521 | 13 خرداد 1398 ساعت 11:14 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

پشت پرده برگزاری بازی پرسپولیس – داماش

همان طور که در تصاویر تلویزیونی مشخص بود بازی پرسپولیس – داماش در فینال جام حذفی لغو شده بود و تماشاگران حاضر در استادیوم به خانه های خود برگشتند.

پشت پرده برگزاری بازی پرسپولیس – داماش

به گزارش "ورزش سه"، برخی تصور می کنند به عمد اعلام شد بازی لغو شده است که تماشاگران حاضر در استادیوم به سمت خانه های خود برودند تا تماشاگران داماش وارد استادیوم شوند و دوباره بازی را از سر بگیرند در حالی که این طور نبود و بازی ابتدا به طور کامل لغو شده بود. عاملی که سبب برگزاری بازی شد تماس وزیر ورزش و جوانان با حاجی پور، مالک باشگاه داماش بود.

 

وزیر ورزش و جوانان در برهه ای که استاندار گیلان بود حاجی پور را به خاطر منصب سیاسی که در اختیار داشت، می شناخت و بعد از چالش هایی که در مسیر برگزاری بازی پیش آمد با او تماس می گیرد و از او می خواهد با گذشتن از حق قانونی اش، تیم را وارد میدان کند و اجازه دهد بازی برگزار شود چرا که عدم برگزاری این بازی تبعات زیادی برای فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان خواهد داشت که در نهایت صحبت های وزیر ورزش و جوانان مالک باشگاه داماش را قانع می کند و به تیم خود دستور ورود به زمین را می دهد. در همین کش و قوس تماشاگران زیادی استادیوم را ترک کرده بودند و خود به خود فضا برای نشستن تماشاگران تیم داماش در استادیوم مهیا شده بود.

 

وزیر ورزش و جوانان توام با این اتفاق داورزنی را مامور رسیدگی به پرونده بازی پرسپولیس و داماش می کند. صبح امروز داور زنی به همراه تورک رییس کمیته اخلاق و هم چنین حمیسی رییس حراست فدراسیون فوتبال راهی اهواز شده اند و قرار است در نشستی با استاندارخوزستان متوجه اتفاقاتی شوند که دیشب باعث نابسامانی در برگزاری بازی پرسپولیس – داماش شد. قرار است گزارش این نشست به وزیر ورزش و جوانان ارایه شود و هیچ بعید نیست دستاوردهای این نشست موجب برکناری چند مدیر ورزشی دیگر شود. دیشب و توام با این اتفاق کمیته اخلاق در بیانیه ای سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات را از کار برکنار و حیدر بهاروند و طالقانی رییس هیات فوتبال استان خوزستان را احضار کرد.

دیدگاه‌ها