کد خبر : 1615537 | 13 خرداد 1398 ساعت 12:35 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماجدی: در مورد مجیدی نظر شخصی ام را دادم

مربی تیم استقلال می گوید در مورد فرهاد مجیدی نظر شخصی خود را بیان کرده است و توهین هایی که در فضای مجازی به او شده دور از ادب و انصاف است.

ماجدی: در مورد مجیدی نظر شخصی ام را دادم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از کانال های تلگرامی و در نظر سنجی که فرهاد مجیدی مربی استقلال شود یا استراماچونی فرشاد ماجدی به فرهاد مجیدی رای داد و همین موضوع موجب شد تا در فضای مجازی به مربی استقلال از سوی برخی طرفداران این تیم حمله شود! تا جایی که صفحه شخصی او در اینستاگرام هم هک شد.

 

ماجدی در این باره می گوید: من نظر شخصی خود را مطرح کردم اما در باشگاه استقلال تصمیم گیرنده نیستم. برای من قهرمانی استقلال مهم است. چه در ادامه مسیر با تیم باشم و چه نباشم. قبلا هم خبرنگار از من سوال کرده بود که بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال کیست؟ که گفتم فرهاد مجیدی که برای نظر شخصی خود دلیل دارم. دیدید که در 5 هفته پایانی استقلال ارایه گر بازی تهاجمی بود و فرهاد مجیدی به خوبی به جوان های تیم بهاء داد و از همه مهمتر مدیریت و بهای فرهاد مجیدی به دستیارانش را دیدم و معتقدم اگر فرهاد مجیدی مربی استقلال شود این تیم فصل آینده یکی از بخت های اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود. این نظر شخصی من است اما تصمیم گیرنده در این باره باشگاه استقلال است و قطعا هر تصمیمی باشگاه استقلال بگیرد قابل احترام است. اما توهین به آدم ها به خاطر طرح نظر شخصی به نظر من رفتار اشتباهی است.

 

مربی استقلال در مورد آینده خود می گوید: من با تیم امید قرارداد دارم. در گذشته باشگاه استقلال از من خواسته بود که به کادر فنی تیم اضافه شوم و من هم با کمال میل قبول کردم چون خود را عضو کوچکی از خانواده استقلال می دانم و اکنون هم برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.  بر این عقیده ام در جاهایی که با هم اختلاف سلیقه داریم باید به نظرات هم احترام بگذاریم. و باز تکرار می کنم من نظر شخصی ام را در مورد فرهاد مجیدی دادم و روی این نظرم هم هستم. برخی گفتند من به این دلیل از فرهاد مجیدی طرفداری می کنم که بقای فرهاد موجب ادامه حضور من در استقلال می شود در صورتی که اگر فرهاد سرمربی استقلال نشود من به کار مربیگری ادامه خواهم داد چون هم اکنون مربی تیم امید هستم.

دیدگاه‌ها