کد خبر : 1615590 | 13 خرداد 1398 ساعت 16:33 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام ناظر فدراسیون در بازی پرسپولیس و داماش

فینال جام حذفی باید به روز بعد موکول می شد

بازی پرسپولیس و داماش در فینال جام حذفی در حدود دو ساعت با تاخیر برگزار شد و این در حالی است که براساس قانون اگر برگزاری بازی حداکثر یک و نیم ساعت طول بکشد انجام بازی باید به روز بعد موکول شود.

فینال جام حذفی باید به روز بعد موکول می شد

به گزارش" ورزش سه" فینال جام حذفی فوتبال ایران تبدیل به یک مسابقه جنجالی و عجیب شد. در حالی که قرار بود بازی از ساعت 21 آغاز شود اما بیرون ماندن تعدادی از تماشاگران تیم داماش باعث شد تا بازی بیش از دو ساعت با تاخیر و جنجال همراه باشد. مهدی انوری ناظر فدراسیون در بازی فینال جام حذفی درباره اتفاقات این بازی در خبر تلویزیون گفت:« همه شرایط برای برگزاری بازی در راس ساعت آماده بود و حتی تیم ها برای گرم کردن به زمین آمدند. اما در همین زمان و در حدود 45 دقیقه مانده به آغاز مسابقه مدیرعامل داماش اعلام کرد به خاطر اینکه به تماشاگران این تیم جایگاه اختصاصی نداده اند بازی نمی کنند.»


او درباره جلسه هماهنگی و تقسیم مسئولیت ها هم گفت:« شب قبل از مسابقه با حضور مدیران دو تیم، سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات و دیگر مسئولان جلسه ای برگزار شد و در این جلسه مقرر شد که اگر یک ساعت قبل از شروع بازی جایگاهی که برای تماشاگران داماش در نظر گرفته شد توسط هواداران این تیم پر نشود آن وقت این جایگاه در اختیار عموم طرفداران قرار بگیرد. شاید هم قبل از یک ساعت آن جایگاه پر شده بود ولی در هرحال داماشی ها حق داشتند اعتراض کنند. آن ها با 4-5 اتوبوس از رشت آمده بودند و می خواستند در جایگاه مخصوصشان بنشینند.»

 

1410574


ناظر فدراسیون در فینال جام حذفی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری بازی قانونی بود یا نه هم گفت:« طبق قانون اگر سه تا نیم ساعت برای انجام بازی تاخیر ایجاد شود بازی باید به 24 ساعت بعد موکول شود.»


او همچنین در رابطه با نحوه بلیط فروشی ها گفت:« نظارت روی بلیط فروشی وجود داشت اما خب انگار در کنترل تماشاگرانی که قصد ورود داشتند مشکلاتی به وجود آمده بودند و تعدادی از تماشاگران همانطور که دیدیم از در و دیوار به داخل آمده بودند و آن گونه نبود که کنترلی وجود نداشته باشد.»

 

1410575

 


انوری درباره اینکه خالی نگه داشتن سکوهای متعلق به تیم داماش وظیفه کیست؟ گفت:« براساس تقسیم کاری که در جلسه شب قبل از بازی انجام شد مسئولیت ها مشخص بود و نیروی انتظامی باید این بخش را تا فرجه یکساعته قبل از بازی برای هواداران داماش خالی نگه می داشت. البته دو ساعت قبل از بازی تقریبا حدود 500 جای خالی وجود داشت اما این سکوهای خالی به طور پراکنده در ورزشگاه بود. در ورزشگاه بعضی از طرفداران داماش از خود استان(خوزستان) حضور داشتند تنها آن کسانی که از رشت آمده بودند نتوانسته بودند وارد شوند.»

 

1410576

دیدگاه‌ها