کد خبر : 1615591 | 13 خرداد 1398 ساعت 16:44 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

شغل مان فوتبال است و نمی توانستیم ریسک کنیم

طاهری: شاید مربی خارجی استقلال ما را نمی‌خواست!

بیژن طاهری می گوید نمی توانست به خاطر استقلال صبر کند چون شرایط ادامه همکاری مشخص نبود.

طاهری: شاید مربی خارجی استقلال ما را نمی‌خواست!

بیژن طاهری در این باره به "ورزش سه" گفت: شاید مربی خارجی می آمد و ما را نمی خواست. پارسال اگر صبر کردیم چون شفر نام ما را در لیستش داده بود. نمی توانستیم ریسک کنیم، ما که شغل دیگری نداریم و زندگی مان از راه فوتبال می گذرد و وقتی دیدیم از باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد خبری نشد تصمیم گرفتیم به سایپا برویم.

 

او ادامه داد: سه جلسه رفتیم باشگاه و نتوانستیم آقای فتحی را ببینیم. امروز هم رفتیم و هرچند موفق به دیدن ایشان نشدیم اما از همه خداحافظی کردیم و در یک فضای آرام از استقلال جدا شدیم.

مربی فصل گذشته استقلال در پاسخ به این سوال که آیا جدایی از این باشگاه برایش سخت نیست هم گفت: من کارم مربیگری است، زمانی هم که به استقلال آمدم دو سال رویایی داشتم. برد برابر ذوب آهن، الریان، الهلال، برد برابر پرسپولیس و قهرمانی در جام حذفی را فراموش نمی کنم. از همه بازیکنان تشکر می کنم چون واقعا بچه های خیلی خوبی بودند. این مسائل اجتناب ناپذیر است. هم برای شفر و هم برای مجیدی تمام تلاشم را کردم مفید باشم و زمانی هم که پیشنهاد سایپا را قبول کردم از هر دوی آنها اجازه گرفتم.  

 


طاهری در مورد شانس موفقیت سایپا در لیگ نوزدهم گفت: تیم سال گذشته سایپا تیم خوبی بود. با صحبت هایی که با آقای صادقی کردم ایشان یک تیم جوان دارند می سازند. من عاشق مربیگری هستم و تلاش می کنیم سایپا سال موفقی را پشت سر بگذارد.

 

دیدگاه‌ها