کد خبر : 1615612 | 13 خرداد 1398 ساعت 18:30 | 700 بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس به استحقاقش رسید

کفشگری: سایپا با صادقی می‌تواند همه را غافلگیر کند

هافبک دفاعی فصل گذشته سایپا مدعی است پرسپولیس با نمایش برتر نسبت به سایر رقبا، به حق خود با دستیابی به دو جام رسید.

کفشگری: سایپا با صادقی می‌تواند همه را غافلگیر کند

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کفشگری هافبک سابق پرسپولیس که قراردادش با سایپا به پایان رسیده درباره شرایطش در این تیم می‌گوید: فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم با توجه به شرایط و مشکلات موجود نتایج خوبی گرفتیم. درست است که نسبت به سال قبل 3 پله سقوط داشتیم ولی تیم ما بازیکنان زیادی از دست داد و چهره جوانی به خودش گرفت و نفرات جدید زیادی به جمع بازیکنانش اضافه کرد و در مجموع  رتبه هفتم را رتبه بدی برای تیم نمی‌دانم.

 

وی درباره شرایط مالی سایپا می‌گوید: در مقطعی از فصل دچار مشکل شدیم که مشکل بچه‌ها در مورد آپشن‌های موجود در قراردادشان بود ولی از نظر دریافتی تا کنون 70 درصد گرفته‌ایم که بین باشگاه‌های دیگر فکر می‌کنم میزان دریافتی خوبی داشتیم.

کفشگری در ادامه صحبت‌هایش گفت: در مقطعی از فصل به دلیل مصدومیت نتوانستم همراه تیم باشم که در شرایطی برایم رخ داد که در اوج آمادگی بودم ولی بعد از مصدومیتم هم بازگشت خوبی به ترکیب داشتم و در مجموع فکر می‌کنم عملکردم خوب بود و راضی هستم. قراردادم با سایپا تمام شده است و چند پیشنهاد هم دارم که مشغول بررسی آنها هستم. خود سایپا هم مذاکراتی با من داشته ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم و فکر می‌کنم به زودی تکلیفم برای فصل جدید مشخص شود.


وی درباره عملکرد ابراهیم صادقی در سمت سرمربیگری گفت: آقای صادقی در روزهای پایانی فصل نشان داد از ایده‌های خوبی برای مربیگری برخوردار است و این مساله باعث می‌شود تا به آینده مربیگری ایشان هم خوش بین بود و مطمئنا قادر است در بین نسل جدید مربیان جایگاه خوبی به خود اختصاص دهد. او در این مدت نشان داده که مطالعه خوبی برای اینکه یک مربی بزرگ شود داشته و می‌توان امیدوار بود سایپا در فصل آینده با او به نتایج خوبی دست یابد و مدعی شود و همه را غافلگیر خواهد کرد.

 

هافبک سابق پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در جام حذفی گفت: این یک نمایش مقتدرانه از سوی پرسپولیس بود و آنها در طول فصل کاملا برتر از رقبای خود بودند و دستیابی به دو جام اتفاق عجیبی برای آنها نبود. به هواداران پرسپولیس و دوستانم در این تیم تبریک می‌گویم.

دیدگاه‌ها