کد خبر : 1615615 | 13 خرداد 1398 ساعت 18:20 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

فن خال:

درک مدیر منچستر از فوتبال، صفر است

سرمربی هلندی سابق منچستر یونایتد، به تندی علیه اد وودوارد، مدیر اجرایی این باشگاه تاخت.

درک مدیر منچستر از فوتبال، صفر است

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فان خال دو فصل هدایت منچستریونایتد را برعهده داشت تا در نهایت ژوزه مورینیو جانشین او شد. او در دو فصل حضورش موفق شد جام حذفی را پس از 12 سال به دست آورد. فن خال پس از جام جهانی 2014 بود که با کنار رفتن از هدایت تیم ملی هلند، راهی یونایتد شد ولی دوران موفقی در این باشگاه نداشت.

 

 

1035173

 

 

فن خال که سابقه حضوری موفق در بایرن و آژاکس را دارد، "اد وودوارد"، مدیر اجرایی منچستریونایتد را مقصر بیشتر مشکلات باشگاه می داند. او در این رابطه گفت:« افرادی که در بایرن مونیخ مشغول به کار شده اند افرادی فوتبالی هستند. من همیشه این موضوع را تحسین کرده ام. از سوی دیگر در منچستریونایتد اد وودوارد به عنوان مدیر اجرایی انتخاب شده است. کسی که درکش از فوتبال صفر است و پیش از این یک سرمایه گذار بانکی بوده است. این اتفاق از هیچ نظری نمی تواند به سود یک باشگاه باشد.»

 

فن خال ادامه داد:« من مشکلی با انتخاب مورینیو از سوی باشگاه نداشتم. آنها مورینیو را می خواستند و او نیز در دسترس بود. اما انتخاب او از نظر اقتصادی نیز بسیار جذاب بود. او در بازی ها پیروز می شد و برای باشگاهی مانند یونایتد، مهمترین نکته کسب جام است. نحوه پیروزی اولویت آنها نیست. هواداران انگلیسی پذیرفته اند که بازی تنها مربوط به حمله نیست بلکه باید دفاع نیز کرد. من همیشه سعی کردم دفاع را از نیمه زمین حریف شروع کنم و بازی را به آنجا بکشم. "

دیدگاه‌ها