کد خبر : 1615708 | 14 خرداد 1398 ساعت 13:23 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش برای حل مشکل آموزشی 3 ستاره سرباز

مسئولان باشگاه ذوب آهن در تلاش هستند تا مشکل آموزشی رفتن 3 سرباز خود را در تعامل با تراکتورسازی حل کنند.

تلاش برای حل مشکل آموزشی 3 ستاره سرباز

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنانی که به عنوان یار سرباز به صورت قرضی از تیم های لیگ برتری به باشگاه های نظامی می پیوندند برخلاف سربازان معمولی در ابتدای دوره شان به آموزشی نمی روند و در پایان دوره خدمت با نظر یگان خدمتی شان اگر حسن انجام کار داشته باشند این دوره نیز برایشان بخشیده می شود. درباره دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور و احسان پهلوان 3 بازیکن سربازی که در تراکتورسازی توپ می زدند اما این قصه کمی متفاوت شده است.


این 3 بازیکن که سربازی شان در تراکتورسازی به پایان رسیده، به واسطه قراردادی که با ذوب آهن دارند باید به این تیم برگردند و مدیران باشگاه اصفهانی نیز هیچ چراغ سبزی برای صدور رضایتنامه و ماندن شان در تراکتور نشان نداده است. سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن در این باره گفته بودکه حاضر به مذاکره با مدیران تراکتورسازی نیز نمی شود و این 3 بازیکن حتما باید به تیم اصفهانی برگردند.


در این شرایط مدیران تراکتورسازی که راهی برای نگه داشتن اسماعیلی فر، پهلوان و مهدی پور پیدا نکردند از رفتن این 3 بازیکن به آموزشی حرف زدند. اینکه آنها 40 روز به دوره آموزشی بروند و بعد به ذوب آهن برگردند. از این رو اگر این اتفاق بیفتد و آنها به آموزشی بروند تمرینات پیش فصل تیم شان را نیز از دست می دهند.


در این باره رایزنی های متعددی از سوی سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن با برخی مقامات یگان خدمتی آنها انجام شده و حالا تلاش هایی صورت گرفته تا مشکل آموزشی آنها حل شود. قرار است تراکتورسازی نامه از یگان خدمتی آنها دریافت کند و به این 3 بازیکن بدهد تا با آن نامه بتوانند به اصفهان بروند و دوران آموزشی شان را طور دیگری سپری کنند تا از تمرینات پیش فصل تیم خود نیز عقب نیفتند.

دیدگاه‌ها