کد خبر : 1615713 | 14 خرداد 1398 ساعت 13:46 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

نادری در آستانه جدایی از سرخپوشان

کورتریک، پدیده نیم فصل پرسپولیس را برمی‌گرداند

مدافع چپ پای پرسپولیس را احتمالا باید اولین جدا شده این تیم در نقل و انتقالات بدانیم.

کورتریک، پدیده نیم فصل پرسپولیس را برمی‌گرداند

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری مدافع بلند قامت و جوان پرسپولیس که در نیم فصل به صورت قرضی از کورتریک بلژیک راهی این تیم شده بود، احتمالا طی روزهای آینده باید به بلژیک برگردد.  


این بازیکن به واسطه بازی های خوب در تراکتورسازی در ابتدای فصل راهی بلژیک شد و با کورتریک قرارداد 5 ساله امضا کرد، در این تیم حتی در یک مسابقه نیز به میدان نرفت تا در نیم فصل به عنوان یار قرضی به پرسپولیس بپیوندد. از این رو پرسپولیسی ها امیدوار بودند که بتوانند رضایتنامه این بازیکن را از کورتریک دریافت کنند و برای فصل آینده نیز او را در اختیار داشته باشند.


برانکوایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که روی نادری نظر مثبتی دارد، از مسئولان باشگاه خواسته بود هرطور شده او را برای فصل آینده حفظ کنند و باشگاه نیز برای تمدید قرارداد او اقدام کرد اما ظاهرا باشگاه بلژیکی قصد صدور رضایتنامه را ندارد.


باشگاه کورتریک به پرسپولیسی ها اعلام کرده که نادری را برای فصل آینده می خواهد و با این تفاسیر باید این مدافع چپ پا را اولین بازیکن جدا شده پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بدانیم.


در صورت قطعی شدن جدایی نادری از پرسپولیس این تیم در پست مدافع چپ باید تغییراتی را ایجاد کند. محمد انصاری مدافع مصدوم سرخپوشان که چند ماه قبل رباط صلیبی پاره کرده بود، از ابتدای فصل جدید به فوتبال برمی گردد و با توجه به توانمندی های فنی او احتمالا اگر نادری نیز جدا شود،مشکل خاصی برای پست دفاع چپ ایجاد نخواهد شد. با این حال تلاش های پرسپولیسی ها برای حفظ نادری ادامه دارد و باید دید این مساله به کجا ختم می شود.

دیدگاه‌ها