کد خبر : 1615731 | 14 خرداد 1398 ساعت 15:38 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه عجیب فن خال به دی لیخت در مورد بارسلونا

سرمربی هلندی سابق بارسلونا به مدافع جوان آژاکس توصیه کرد که پیشنهاد بارسا را رد کند.

توصیه عجیب فن خال به دی لیخت در مورد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، ماتایس دی لیخت ستاره 19 ساله آژاکس و کاپیتان این تیم، پس از فصل درخشانی که پشت سر گذاشت، تیم های بزرگی را خواهان خود می بیند که در راس شان، بارسا و سیتی قرار دارند.

دی لیخت که اکنون در اردوی تیم ملی هلند به سر می برد و خود را برای نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا آماده می کند، عنوان کرده است که پس از این رقابت ها تصمیم نهایی خود را اعلام می کند. بسیاری معتقدند که شانس بارسا برای جذب این بازیکن بیشتر از سیتی است.

 

 

1410720

 

 

لوئیس فان خال اما معتقد است که دی لیخت باید به سیتی برود. او به خبرنگاران گفت:« نظر من را اگر بخواهید، باید بگویم که دی لیخت بهتر است به بارسلونا پاسخ منفی بدهد. او کاملا به کار منچسترسیتی می آید و باید به این تیم برود. ونسان کمپانی اخیرا از سیتی خداحافظی کرده و اوتامندی جانشین مناسبی برای او نشان نداده است. خیلی دوست دارم زوج دی لیخت و لاپورته را در سیتی ببینم.»

 

فن خال ادامه داد:« البته که او می تواند به بارسا هم برود؛ چون مدافعان میانی این تیم، خیلی فوق العاده نیستند ولی به شخصه کار زیر نظر گواردیولا را به بازی کنار مسی ترجیح می دهم.»

 

نکته جالب اینکه فن خال اخیرا گفته بود که فرانکی دی یونگ، هافبک جوان هلندی هم اشتباه کرد که آژاکس را به مقصد بارسا ترک کرد. او معتقد است که دی یونگ برای حضور در ترکیب ثابت بارسا کار سختی دارد و باید به تیمی می رفت که جایگاه ثابتی به او می دادند.

دیدگاه‌ها