کد خبر : 1615826 | 15 خرداد 1398 ساعت 12:23 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

جذاب ترین بازی دوستانه آسیایی برای عنابی ها

قطر مقابل برزیل؛ ادامه یک رویای بزرگ

قهرمان جدید آسیا در یکی از رویاهای بزرگ خود فردا مقابل پرافتخارترین تیم جهان دیداری تدارکاتی خواهد داشت تا با آمادگی لازم گام به کوپاآمریکا بگذارد.

قطر مقابل برزیل؛ ادامه یک رویای بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، جدال با برزیل برای هر تیمی می تواند یک رویای بزرگ باشد، تیمی که بیشترین عنوان قهرمانی جام جهانی را در اختیار دارد و همواره کلکسیونی از ستاره های تکنیکی و گران قیمت در ترکیب دارد که تماشای هنرنمایی آنها هر بیننده ای را پای گیرنده ها یا در استادیوم ها میخکوب می کند.


ساعات اولیه بامداد فردا قطر قهرمان جدید آسیا و میزبان آتی جام جهانی در سال 2022 در یکی دیگر از رویاهای بزرگ خود به مصاف برزیل می رود تا در مصاف با میزبان کوپا آمریکا 2019 محکی جدی بخورد. فیلیکس سانچس و شاگردانش بعد از فتح بزرگ چند ماه پیش در قاره کهن این بار به عنوان یکی از دو مهمان آسیایی کوپا آمریکا قصد دارند در مصاف با برزیل خودی نشان بدهند و در نقش قهرمان آسیا ظاهر شوند.


عنابی ها که در سال های گذشته با برنامه ریزی و سرمایه گذاری گسترده پله به پله برای رسیدن به رویاهای بزرگ خود گام برداشتند این بار بعد از فتح اولین رویا، گام به آمریکای جنوبی گذاشتند تا در جذاب ترین بازی دوستانه مقابل زردهای محبوب دنیا به میدان بروند. سانچس اسپانیایی که خوب می داند حالا سطح انتظارات از تیمی که ساخته تا حد بسیار زیادی بالا رفته است، بامداد فردا باید از زیر بار این فشارها جان سالم به در ببرد تا در آستانه ورود به مرحله نهایی کوپا با مشکلات غیرمنتظره روبرو نشود.

 

1410822


این بازی به قدری برای قطری ها جذاب است که از روزها قبل تیتر یک تمام روزنامه ها و سایت های ورزشی این کشور به آن اختصاص داده شده و همه در انتظار تماشای "سامبای عنابی" در قلب برزیل هستند. قهرمان آسیا در کنار ژاپن دو مهمان این دوره کوپا آمریکا محسوب می شوند تا بهترین فرصت برای آماده سازی هرچه بهتر برای جام جهانی 2022 را پشت سر بگذارند.


برزیل به عنوان میزبان کوپاآمریکا با تمامی ستاره های سرشناس خود فردا صبح از قطر میزبانی خواهد کرد و این می تواند بهترین تدارک ممکن برای عنابی ها باشد. تیمی که با کلکسیونی از بازیکنان دو ملیتی در جام ملت های آسیا 2019 به هیچ تیمی رحم نکرد و با شایستگی جام قهرمانی را برای اولین بار در تاریخ این کشور بالای سر برد بعد از ماه ها استراحت برای اولین بار در شهر گارینیشا رونمایی خواهد شد تا دوباره همه نگاه ها به عنابی های آسیا دوخته شود.

 

1410821

دیدگاه‌ها