کد خبر : 1615908 | 15 خرداد 1398 ساعت 21:00 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

شماره ۶ تیم ملی به جایگاه سابق می رسد؟

جلسه ویلموتس با عزت‌اللهی(عکس)

فیلم سرمربی بلژیکی تیم فوتبال ایران امروز برای دقایقی با سعید عزت اللهی در ابتدای تمرین صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، سعید عزت اللهی پس از جام ملت های آسیا ٢٠١۵ در استرالیا و خداحافظی جواد نکونام و آندرانیک تیموریان همواره یکی از بازیکنان اصلی کی روش بود. این بازیکن در مقدماتی جام جهانی تا دیدار برگشت برابر کره جنوبی هافبک تدافعی بدون جایگزین بود که با محرومیت و مصدومیتی هم مواجه نشد ولی در نیمه دوم دیدار برابر کره جنوبی با یک حرکت ناشیانه از زمین اخراج شد تا علاوه بر از دست دادن آخرین دیدار تیم ملی در مرحله مقدماتی برابر سوریه با حکم فیفا یک جلسه هم با محرومیت مواجه شود و این یعنی از دست دادن شانس حضور در تنها پیروزی کی روش در جام های جهانی با ایران مقابل مراکش.

 

سرمربی تیم ملی که علاقه زیادی به سبک بازی عزت اللهی داشت، با دردسر زیادی برای پیدا کردن جانشین او مواجه شد ولی در نهایت امید ابراهیمی انتخاب اول او در روزهای محرومیت و مصدومیت عزت اللهی شد؛ انتخابی که تا پایان دوران حضور کی روش پس از جام ملت های آسیا ٢٠١٩ که عزت اللهی به دلیل مصدومیت در دسترس نبود هم ادامه پیدا کرد.

 

 

حالا ویلموتس هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارد و تفکرات او ممکن است مانند کی روش نباشد. مربی ۵٠ ساله تیم ملی اما از نقش عزت اللهی و تاثیر او در شکل کلی تیم آگاه است و امروز هم پیش از تمرین برای دقایقی با شماره ۶ خود صحبت کرد تا از آخرین شرایط بدنی و ذهنی او بیشتر مطلع شود و انتخاب مناسب ترس برای پست کلیدی تیمش در میان مدعیان حضور در ترکیب اصلی نظیر ابراهیمی و نوراللهی داشته باشد.

 

فردا که تیم ملی برابر سوریه قرار می گیرد، علاوه بر دیدن اولین ترکیب ١١ نفره او می توان در شیوه بازی تیمش هم اطلاعاتی به دست آورد و احتمالا نفراتی که خودشان را تفکرات به سرمربی تحمیل خواهند کرد، بیشتر شناخت.

 

 

دیدگاه‌ها