کد خبر : 1615961 | 16 خرداد 1398 ساعت 13:00 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

با این وضع شکایت می‌کنم و دیگر برنمی‌گردم

بودیمیر: شاید قراردادم را با پرسپولیس فسخ کنم

وبسایت کراوات اسپورتسکه نووستی با بودیمیر، گزارشی درباره این ستاره کروات پرسپولیس منتشر کرد و از مصاحبه اختصاصی با این بازیکن کراوات پرسپولیس خبر داد.

بودیمیر: شاید قراردادم را با پرسپولیس فسخ کنم

به گزارش "ورزش سه"، تومو نیکوتا، روزنامه‌نگار ورزشی رسانه اسپورتسکه نووستی کرواسی امروز در این رسانه در گزارشی به شرایط بودیمیر، ستاره کراوات باشگاه پرسپولیس پرداخته و مصاحبه اختصاصی خود با بودیمیر که برای این رسانه کراوات انجام شده را منتشر کرده است.

 

در این گزارش ابتدا اشاره شده که بودیمیر که دو فصل پیش در کرواسی برای دینامو بازی می‌کرد و با این تیم قهرمانی در کرواسی را تجربه کرد فصلی که گذشت را در ایران و با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و در ایران هم مثل کرواسی موفق شد قهرمانی در لیگ و جام حذفی را تجربه کند.

 

1411092

 

بودیمیر در گفتگو با این رسانه کروات گفت:" ما امسال در ایران دبل قهرمانی کردیم و از زمانی که لیگ حرفه‌ای فوتبال در ایران آغاز شده اولین دبل قهرمانی به نام ما ثبت شد. آنهم بعد از کلی ماجرا. روز فینال جام حذفی استادیوم پر از هواداران ما شده بود و تماشاچی‌های حریف جایی برای نشستن نداشتند. برگزارکنندگان تصمیم گرفتند مشکل را حل کنند و دنبال راهی برای بیرون کردن بخشی از هواداران از استادیوم بودند. دو ساعت و نیم طول کشید تا بازی ما شروع شود. ما در این بین سه بار وارد زمین شدیم تا خودمان را گرم کنیم. البته این انتظار باعث شد از گرمای هوا کم شود و در هوایی مناسب بازی کنیم و پیروز شویم".

 

اسپورتسکه نووستی از بودیمیر می‌پرسد با توجه به اینکه قراردادش با پرسپولیس همچنان ادامه دارد، برنامه‌اش برای فصل آینده چیست. بودیمیر در پاسخ می‌گوید:" اگر اوضاع همینطور که هست بماند فکر کنم قراردادم را با پرسپولیس فسخ کنم".

 

رسانه کروات می‌گوید اما علت این تصمیم بودیمیر این نیست که او از زندگی در تهران راضی نیست. بودیمیر در ادامه می‌گوید:" شرایط به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد مجبورم مطالباتم را از طریق فیفا پیگری کنم. پرسپولیس هنوز پولی که باید به من می‌داده را پرداخت نکرده  و من مجبورم اینطور واکنش نشان بدهم. بله من قرارداد دارم و اگر این بدهی‌ها تسویه شود به تهران برمی‌گردم و برای پرسپولیس بازی می‌کنم. ولی در غیر اینصورت واقعا مجبورم به فیفا رجوع کنم و دوران حضورم در پرسپولیس به پایان می‌رسد و دیگر به تهران برنخواهم گشت".

 

1411093

 

بودیمیر در ادامه صحبتهایش می‌گوید:" برای من باورش واقعا سخت است که باشگاهی که به آن بزرگترین باشگاه آسیا می‌گویند دستمزد بازیکنانش را نپردازد. من به خاطر همین مسائل یعنی عمل نکردن به قولها بود که تا یک قدمی کنار گذاشتن فوتبال رفته بودم و حالا دوباره باید همین مسائل را تجربه کنم".

 

این رسانه کراوات می‌گوید حتی برانکو ایوانکوویچ که در ایران یک اسطوره است نمی‌تواند در این مورد کمکی به بودیمیر یا دیگر بازیکنان پرسپولیس بکند چرا که پرسپولیس به خود او هم بدهکار است. حتی شاید بیشتر از بازیکنها.

 

اسپورتسکه نووستی می‌گوید بودیمیر در نهایت ممکن است از پرسپولیس به فیفا شکایت کند ولی تصمیم او در این باره هنوز قطعی نیست.

 

 

 

دیدگاه‌ها