کد خبر : 1616024 | 16 خرداد 1398 ساعت 15:55 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رادیو مونته کارلو

مشخص شدن دو تیم فینالیست برای جذب دی لیخت

تنها بارسلونا و پی اس جی برای رقابت بر سر جذب ماتایس دی لیخت، ستاره و کاپیتان آژاکس باقی مانده اند.

مشخص شدن دو تیم فینالیست برای جذب دی لیخت

به گزارش "ورزش سه"، رقابت سخت و نفسگیر برای جذب ماتایس دی لیخت به مراحل پایانی خود نزدیک است و از میان یوونتوس، لیورپول، بارسا و پی اس جی، تنها دو باشگاه اسپانیایی و فرانسوی حالا شانس جذب این بازیکن را دارند.

طبق ادعای رادیو مونته کارلو، دی لیخت 19 ساله که قرار است پس از اتمام لیگ ملت های اروپا تصمیم نهایی خود را اعلام کند، در نهایت یا به بارسا خواهد پیوست یا به پاری سن ژرمن.

 

 

1411111

 

 

بارسا از مدت ها پیش در پی جذب دی لیخت بوده و حالا پی اس جی را پیش روی خود دارد. دقیقا اتفاقی که برای جذب فرانکی دی یونگ رخ داد و در حالی که کار دی یونگ با پی اس جی تمام شده بود، سفر ناگهانی سران باشگاه بارسلونا به آمستردام و ملاقات با دی یونگ باعث چرخش 180 درجه ای او شد.

در مورد دی لیخت اما مشکل بزرگ، راضی کردن مدیر برنامه های اوست. مینو رایولا علاوه بر رقم انتقال بالا، کمیسیون خارج از عرفی را هم درخواست کرده و بارسا اعلام کرده است که حاضر به پرداخت ارقام بالا برای انتقال دی لیخت نیست.

رایولا برای دی لیخت، طلب 75 میلیون یورو کرده است و پی اس جی مشکلی با پرداخت این مبلغ ندارد اما بارسا روی 70 میلیون یورو اصرار دارد. در نهایت باید دید انتخاب خود بازیکن کدام تیم خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها