کد خبر : 1616071 | 16 خرداد 1398 ساعت 19:44 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

تقاضای عجیب پاری سن ژرمن از کیلور ناواس!

وضعیت آینده کیلور ناواس در رئال نامشخص است ولی احتمال رفتن او بیشتر از ادامه حضورش به نظر می رسد.

تقاضای عجیب پاری سن ژرمن از کیلور ناواس!

به گزارش "ورزش سه"،  به نقل از لاسستا، کیلور ناواس تابستان 2014 بود که به رئال پیوست و در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری، ذخیره ایکر کاسیاس شد. او یک سال بعد و با جدایی کاسیاس توانست به دروازه بان اول رئال بدل شود در حالی که مقطعی به صورت جدی قرار بود به یونایتد برود و دخیا به رئال منتقل شود.

ناواس که بین سال های 2016 تا 2018 با رئال سه قهرمانی متوالی چمپیونزلیگ را به دست آورد، فصل جاری با آمدن تیبو کورتوا جایگاه ثابت خود در رئال را از دست داد و به خصوص در دوران سولاری به نیمکت ذخیره ها تبعید شد.

 

 

1411155

 

 

چندی پیش منابع اسپانیایی ادعا کردند که کیلور ناواس در فهرست فروش رئال قرار گرفته و زیدان هم چاره ای جز قبول درخواست سران باشگاه نداشته است.

 

از پورتو و بنفیکای پرتغال به عنوان تیم های خواهان ناواس نام برده می شد و امروز نیز اخباری در مورد علاقه پاری سن ژرمن برای جذب گلر کاستاریکایی رئال منتشر شده است. گویا سران باشگاه پاریسی قصد دارند کیلور را جانشین جی جی بوفون کنند و به وی دستمزد سالانه 5 میلیون یورو نیز خواهند داد.

نکته عجیب اینجاست که پی اس جی حاضر نیست برای این انتقال مبلغی هزینه کند و از ناواس درخواست کرده تا پس از فسخ قراردادش با رئال، به عنوان بازیکن آزاد به پاریس بیاید! ناواس اخیرا قراردادش را تا ژوئن 2021 تمدید کرده است.

دیدگاه‌ها