کد خبر : 1616121 | 16 خرداد 1398 ساعت 22:52 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد جذاب استیلی به مجیدی؛تیم ملی امید

حضور همزمان مدیرتیم ملی امید و فرهاد مجیدی در استادیوم آزادی حالا با یک خبر تکمیلی همراه شده و آن اینکه مرد محبوب آبی ها با پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی زیر 23 سال ایران مواجه شده است.

پیشنهاد جذاب استیلی به مجیدی؛تیم ملی امید

به گزارش" ورزش سه" حمید استیلی بعد از بازی تیم ملی ایران و سوریه اعلام کرد که فرهاد مجیدی یکی از 4 گزینه هدایت تیم ملی امید در ادامه رقابت های مقدماتی المپیک است. حالا اما هنوز نظر فرهاد مجیدی که حسابی اینروزها درگیر تیم استقلال است در این رابطه اعلام نشده و باید دید مجیدی در ابتدای دوران مربیگری اش حضور در پست جذاب سرمربیگری تیم ملی زیر 23 سال را قبول می کند یا از این پست به خاطر ادامه کارش در استقلال می گذرد؟


البته که جذابیت هدایت تیم امید به معنای راحت بودن کار در آن نیست چرا که تیم ایران برای رفتن به المپیک کار بسیار سختی پیش رو داشته و باید از سد حریفان دشواری عبور کند. با این وجود موفقیت در پست سرمربی تیم امید و حتی کسب نتایج و انجام بازی های خوب می تواند نقش مهمی در آینده حرفه ای این مربی جوان ایفا کند.


اما از طرف دیگر فرهاد پس از سال ها دوری به استقلال بازگشت و  جدایی زودهنگامش از آبی ها نه برای هواداران و حتی خود او اتفاق شیرینی نخواهد بود. با این وجود می توان گفت دوراهی که مجیدی اکنون دچارش است کار او را نسبت به قبل دشوارتر هم می کند چرا که او خیلی با حساب و کتاب باید نسبت به انتخاب هایش عمل کند چرا که یکی از چهره های کاریزماتیک این فوتبال است و همه دوست دارند که از او مراقبت های لازم را انجام بدهند تا در این مسیر دشوار بتواند به موفقیت برسد. باید دید فرهاد مجیدی که در ابتدای راه مربیگری با پیشنهادهایی در بالاترین سطوح مواجه بوده چه تصمیمی برای آینده حرفه ای اش می گیرد.

 

دیدگاه‌ها