کد خبر : 1616127 | 16 خرداد 1398 ساعت 23:03 | 986 بازدید | 0 دیدگاه

شکایت منچسترسیتی از یوفا به دادگاه CAS

باشگاه منچسترسیتی علیه تحقیقات یوفا در مورد تخلفات این باشگاه از قوانین فرپلی مالی، به دادگاه حکمیت ورزشی (CAS) فرجام خواهی کرد.

شکایت منچسترسیتی از یوفا به دادگاه CAS

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گزارش چند ماه قبل اشپیگل در مورد تخلفات سیستماتیک باشگاه منچسترسیتی و دور زدن قوانین فرپلی مالی یوفا، اتحادیه فوتبال اروپا تایید کرد که این باشگاه چنین تخلفاتی را مرتکب شده و مسئولان لیگ برتر نیز پرونده جداگانه ای برای بررسی این موضوع باز کرده اند.

در این بین، نشریه نیویورک تایمز ادعا کرد که ممکن است منچسترسیتی به دلیل این تخلفات، برای یک فصل از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم شود.

این در حالی است که باشگاه منچسترسیتی بارها انجام هرگونه اقدام غیرقانونی را رد کرده و انتشار چنین گزارش هایی را اقداماتی برای ضربه زدن به سابقه و منافع مالی این باشگاه توصیف کرده است.

 

 

1406977

اکنون مدیران سیتی از باشگاه حکمیت ورزشی خواسته اند در مورد حکم یوفا، فرجام خواهی کند. در بیانیه CAS آمده است:" دادگاه حکمیت ورزشی شکایتی که از سوی باشگاه منچسترسیتی علیه اتحادیه فوتبال اروپا ارائه شد را دریافت کرد.

این دادخواست علیه تصمیماتی که توسط بخش تحقیقات مالی یوفا علیه باشگاه منچسترسیتی برای تخطی از قوانین فرپلی مالی و باشگاه داری یوفا گرفته شده، ارائه شده است."

منچسترسیتی این فصل توانست برای دومین سال پیاپی قهرمان رقابت های لیگ برتر انگلیس شود اما اکنون حضورش در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

دیدگاه‌ها