کد خبر : 1616132 | 17 خرداد 1398 ساعت 00:21 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

هر مربی رویکردهای تاکتیکی خودش را دارد

عزت اللهی: امیدوارم بازیکنی مصدومیت را تجربه نکند

عزت اللهی با ابراز خوشحالی از اینکه تماشاگران یک بازی پر گل را دیدند اعلام داشت هر مربی تاکتیک مخصوص به خودش را دارد.

عزت اللهی: امیدوارم بازیکنی مصدومیت را تجربه نکند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم تیم ملی فوتبال ایران اولین دیدار برای آغاز راهش تحت هدایت مارک ویلموتس بلژیکی موفق شد با ارائه یک بازی تماشاگر پسند و هجومی با 5 گل تیم ملی سوریه را گلباران کند تا موجی از امید در دل هوارادان تیم ملی ایجاد شود. یکی از بازیکنان تیم ملی دراین دیدار کسی نبود جز سعید عزت الهی هافبک تدافعی بلند بالای تیم ملی و باشگاه ردینگ انگلستان که امروز در دقیقه 69 به جای امید ابراهیمی وارد زمین شد.


سعید عزت‌اللهی پس از پیروزی پر گل تیم ملی مقابل سوریه با ابراز خوشحالی از استقبال هواداران تیم ملی اظهار داشت: «خوشحالم که تماشاگران به ورزشگاه آمدند و یک بازی پُرگل دیدند. بازی جذابی بود. از هواداران تشکر می‌کنم که در این روز تعطیل به ورزشگاه آمدند و ما را تنها نگذاشتند. خوشحالم که پس از مدت‌ها به اردوی تیم ملی برگشتم و این حس خوبی است. امیدوارم هیچ بازیکنی مصدومیت را تجربه نکند.»


وی در ادامه ضمن توضیح شرایط خودش در حال حاضر گفت: «چندین ماه بازی نکرده بودم و کادر فنی در جریان شرایط من بود. قرار است با کمک‌های لازم بتوانم کم‌کم خودم را از لحاظ بدنی به تیم برسانم و اردوهای بعدی کنار سایر بازیکنان تیم ملی کار کنم.»


‌هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره عملکرد هجومی این تیم در اولین حضور ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی تصریح کرد: «هر مربی رویکردهای تاکتیکی خودش را دارد. ما به عنوان بازیکن وظیفه داریم که اندیشه‌های مربی را در زمین پیاده کنیم.»


عزت‌اللهی در خصوص آینده باشگاهی خود گفت: «الان تمرکزم روی تیم ملی است و پس از آن انتخاب لازم را انجام می‌دهم.»

دیدگاه‌ها