کد خبر : 1616192 | 17 خرداد 1398 ساعت 15:38 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

ویلموتس؛ راضی از نتیجه، عصبانی از فرصت سوزی!

تیم ویلموتس سوریه را با پنج گل شکست داد اما شاگردان او موقعیت های زیادی را هم از دست دادند.

به گزارش "ورزش سه"، سفیدپوشان ایران شب گذشته نمایش قابل قبولی را در مقابل سوریه ارائه کردند و در نهایت با نتیجه 5-0 یاران عمر سوما را در هم کوبیدند تا ویلموتس با نتیجه ای فوق العاده استارت بزند. در این بازی ایران علاوه بر 5 گل فرصت های زیادی نیز خلق کرد اما هر یک به شکلی از دست رفتند.

 

ویلموتس در این بازی در کنار خط جنب و جوش بسیار زیادی داشت و با استفاده از وحید هاشمیان سعی می کرد تا تیمش را به بهترین شکل هدایت کند. او باوجود این که به تازگی سرمربی تیم ملی شده، با تمام بازیکنان رابطه خوبی دارد و در تمرین نیز با صمیمیت و رابطه خوب دستورات فنی را به آن ها منتقل می کند.

 

شب گذشته در کنار خط باوجود این که ایران از حریف خود پیش بود، ویلموتس برای تمام موقعیت ها حسرت می خورد و انتظار داشت مهاجمان تیم ملی با دقت بیشتری به توپ ضربه بزنند و البته هافبک ها نیز برای دادن پاس آخر دقیق تر عمل کنند.

 

اگرچه تیم ملی تنها یک بازی با ویلموتس انجام داده اما نمایش تیم او و خود ویلموتس بسیار مورد توجه قرار گرفته و فوتبال دوستان ایرانی علاقه قابل توجهی به این مربی پیدا کرده اند و در نهایت باید دید فعالیت او در ایران به کجا خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها