کد خبر : 1616244 | 17 خرداد 1398 ساعت 19:05 | 900 بازدید | 0 دیدگاه

هواداران در انتظار خبر نهایی باشگاه استقلال

چرا فتحی با ورزش و مردم حرف نزد؟

سکوت دو مدیر ارشد استقلال باعث شده تا فضای این تیم با ابهام و علامت سوال رو به رو باشد.

چرا فتحی با ورزش و مردم حرف نزد؟

به گزارش "ورزش سه"، عدم انتخاب سرمربی جدید در کنار شایعات پر تعداد و رفتار مدیران باشگاه باعث شده تا ابهامات زیادی درباره وضعیت آبی ها ایجاد شود و هواداران این تیم بیش از آنکه نگران آینده تیم خود باشند، در سردرگمی به سر می برند.


اختلافات داخلی میان مدیران و هیات مدیره باشگاه در هفته های گذشته مشخص و عیان شد و حالا شنیده ها حاکی از این است که فتحی و خطیر نیز نتوانستند به نتایج مثبتی برسند و همین موضوع کلید اختلافات داخلی شده و باعث شده تا این دو بر خلاف گذشته که با صحبت های خود در رسانه ها حضور داشتند، از پاسخگویی فراری باشند.


بزرگترین کنش این دو نفر در یک هفته اخیر پست اینستاگرامی و یک کلمه ای خطیر بود که حتی از سوی فتحی نیز تایید نشده است. فتحی امروز حاضر نشد در برنامه ورزش و مردم روی خط حاضر شده و با مردم گفت و گو کند و جالب آنکه حتی از رسانه های باشگاه نیز برای اطلاع رسانی استفاده نمی کنند.


باشگاه استقلال در روزهای اخیر دو مرتبه با انتشار بیانیه های نا مفهوم تلاش کرده روشنگری کند اما جالب آنکه یکی از همین بیانیه ها که شب گذشته روی خروجی سایت باشگاه قرار گرفت و مطمئنا به تایید فتحی رسیده بود، ساعاتی بعد از سوی خطیر تکذیب شد تا مشخص شود این دو مدیر نیز خیلی با هم هماهنگ نیستند.


کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیز در تایید شرایط نامشخص باشگاه اعلام کرد که حتی اعضای هیات مدیره نیز از اقدامات این دو نفر خبر ندارند و حالا شنیده می شود اختلاف بر سر انتخاب استراماچونی باعث شده تا فتحی و خطیر بعد از ماه ها در اقدامات خود از یکدیگر فاصله بگیرند.


استقلال نزدیک به 10 روز برای شروع تمرینات خود فرصت دارد و می خواهد بر خلاف فصل گذشته به موقع تمرینات خود را شروع کند اما در این باره ابهامات زیادی وجود دارد و مدیران استقلال در شرایطی تصمیم به اتخاذ سیاست سکوت گرفتند که با توجه به نقش آفرینی کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی به نظر می رسد این سیاست خیلی موثر نباشد.

دیدگاه‌ها