کد خبر : 1616262 | 17 خرداد 1398 ساعت 21:02 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولین ماموریت؛ انتقال دی لیخت به PSG؟

لئوناردو، مدیر فنی میلان احتمالا به زودی دوباره فعالیت خود در پاری سن ژرمن را آغاز خواهد کرد.

اولین ماموریت؛ انتقال دی لیخت به PSG؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی لئوناردو از میلان، شایعات حضور او در پاری سن ژرمن دوباره شدت گرفت و طبق ادعای اکیپ، ستاره سابق میلان و پی اس جی فاصله ای با در دست گرفتن یک پست مدیریتی در باشگاه پاری سن ژرمن ندارد. احتمالا طی روزهای آتی قرارداد لئوناردو با باشگاه فرانسوی منعقد خواهد شد و اولین ماموریت او نهایی کردن پروسه انتقال ماتیاس دی لیخت، مدافع جوان و هلندی آژاکس به باشگاه پاری سن ژرمن برای فصل بعد است.

 

 

1410720

 

ماتیاس دی لیخت به شدت مورد توجه باشگاه متمول فرانسوی قرار دارد و از پاری سن ژرمن و بارسلونا به عنوان دو مقصد احتمالی مدافع آینده دار هلندی نام برده می شود. لئوناردو قصد دارد برای پیشی گرفتن از باشگاه بارسلونا و نهایی کردن انتقال دی لیخت سریعا وارد عمل شود و اگر این اتفاق رخ دهد، او شروع فوق العاده ای در پاری سن ژرمن خواهد داشت.

 

ناصر الخلیفی امیدوار است در هنگام برگزاری مراسم معارفه لئوناردو، خبر انتقال ماتیاس دی لیخت نیز رسما اعلام شود. مدافع هلندی در روزهای اخیر بارها و به شکل مبهم در مورد آینده صحبت کرده و مدعی شده بعد از فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا، در مورد انتخاب تیم بعدی خود تصمیم می گیرد اما به نظر می رسد یکی از بین پاری سن ژرمن و یا بارسلونا، مقصد آتی دی لیخت خواهد بود.

دیدگاه‌ها