کد خبر : 1616264 | 17 خرداد 1398 ساعت 21:23 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقام دقیقه نودی بیرانوند از سوما ! (عکس)

عمر السوما مهاجم سرشناس تیم فوتبال الاهلی شب گذشته نتوانست اتفاقات دیدار برگشت تیمش برابر پرسپولیس را مقابل بیرانوند تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، عمر السوما شب گذشته و در غیاب زوج خود عمر الخریبین پا به ورزشگاه آزادی گذاشت ولی این حضور مانند خاطره خوش گذشته اش نبود.


شماره 9 تیم ملی سوریه در آخرین دیدار مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه آزادی روز درخشانی داشت؛ او در تساوی 2 بر 2 که حکم به صعود سوری ها به مسابقه پلی آف با استرالیا داشت، روی یک ضربه ایستگاهی بیرانوند را به زحمت انداخت تا در برگشت خریبین گل اول بازی را ثبت کند و وقتی بازی با پیروزی 2 بر 1 شاگردان کی روش دنبال می شد، او در وقت های اضافی گل تساوی را ثبت کرد.


آخرین مصاف السوما با بیرانوند هم به سود این مهاجم بلندقامت خاتمه یافت؛ سوما در دیدار برگشت الاهلی برابر پرسپولیس موفق شد یک بار با ضربه پنالتی و یک بار هم با یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه برای تیمش گلزنی کند؛ دیداری که پیروزی در آن سبب شد الاهلی بالاتر از شاگردان برانکو به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

 


شب گذشته اما در آزادی همه چیز متفاوت پیش رفت. سوریه دیگر آن تیم مقتدر دور مقدماتی نبود و ویلموتس که اولین حضورش را روی نیمکت ایران تجربه می کرد، شاهد پنج گل زیبا از شاگردانش بود.


در خط دفاعی البته چند بار تیم ملی فوتبال ایران به زحمت افتاد که بیرانوند سنگری مستحکم برابر مهاجمین قرمزپوش شد. بیرانوند که پس از جام جهانی با اعتماد به نفسی متفاوت از گذشته و بسیار مطمئن در چارچوب دروازه می ایستد، یک بار روی حرکت سوما و چند بار هم در طول بازی مانع باز شدن دروازه اش شد تا سوما را برخلاف آخرین رویارویی مغلوب کند و ناکام بگذارد.


سوما البته یک بار در دقیقه 10 به گلزنی نزدیک بود و یک بار هم در دقیقه 90؛ اولین موقعیت او بدون دخالت سنگربان تیم ملی به اوت رفت ولی دومین موقعیت در شرایطی که سوما ضربه خوبی پس از تک به تک شدن به توپ نداشت و توپ از پاهایش فاصله گرفته بود، با دخالت به موقع بیرانوند که زاویه را تنگ کرده بود، پس از شوت سوما و برخورد توپ با بدن بیرانوند به کرنر رفت تا روز تلخی برای سوما در آزادی برخلاف آخرین حضورش رقم بخورد.
عکس ها از امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها