کد خبر : 1616307 | 18 خرداد 1398 ساعت 10:10 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت تلخ گران ترین انتقال تاریخ ژوپیرلیگ

کاوه رضایی شکار جدید ماتزو در خنک بلژیک

گران ترین انتقال تاریخ ژوپیرلیگ سرنوشت تلخی پیدا کرد تا جایی که با جابه جایی مربیان در نیمکت رهبری بروژ، درب های خروج برای ستاره 6 میلیون یورویی ایرانی باز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روزهای پنجره تابستانی 2018 سران بروژ با زیر بار رفتن امضای قرارداد شش میلیون یورویی خرید کاوه رضایی از شارلروا به تاکید موجی بیات کارگزار ایرانی معروف در بلژیک، نام ستاره ایرانی را به عنوان گران ترین خرید تاریخ ژوپیرلیگ میان دو باشگاه داخلی به ثبت رساندند. آن روزها طرفداران قهرمان بلژیک امیدوار بودند صاحب جدید پیراهن شماره 10 بتواند همان موتور گلزنی باشد که یک سال طرفداران شارلروا را شادمان می کرد.


اوضاع برای کاوه اما اصلا خوب پیش نرفت چون ستاره ایرانی بعد از ثبت اولین گل خود برای بروژی ها از روی نقطه پنالتی با پنان طلسمی روبرو شد که ایوان لکو و سران باشگاه هر کاری کردند نتوانستند ستاره گران قیمت خود را از این طلسم دور کنند. اوضاع برای کاوه اصلا خوب پیش نرفت تا مصدومیت چهارماهه هم زمینه غیبت او در بازی های مهم داخلی و اروپایی را فراهم کند هم مثل جام جهانی 2018، فرصت حضور در جام ملت های 2019 را از او و تیم ملی ایران بگیرد.

 

1411487


در بازگشت به تمرینات شرایط برای کاوه رضایی بدتر هم شد چون نه لکو کروات به او اعتمادی داشت نه طرفداران حسابی روی خرید گران قیمت خود برای بازی در ترکیب ثابت باز کرده بودند چون وسلی رقیب سیاه چرده کاوه حسابی جای خود را در ترکیب باز کرده بود و با گلزنی های مداوم محال ممکن بود جایگاهش را به رقیب ایرانی تعارف کند. شاید به خاطر همین درخشش هم بود که وسلی در یک قدمی انتقال به لاتزیو در سری A ایتالیا قرار دارد.


با اتمام فصل آن هم تنها با نایب قهرمانی بلژیک، سران بروژ ایوان لکو را از سمت سرمربیگری برکنار کردند تا فیلیپ کلمنت جایگزین مرد کروات شود. تغییراتی که اصلا به سود کاوه رضایی نبود چون سرمربی جدید بروژ تصمیم به ایجاد انقلابی بزرگ در ترکیب آبی و سیاه های شهر بروژ بود تا دوباره تیمی مدعی قهرمانی بسازد و در این راه برنامه ای روی استفاده از گران ترین انتقال ژوپیرلیگ نداشت.به نوشته رسانه های بلژیکی در روزهای گذشته کاوه رضایی در کنار نفراتی همچون وسلی که راهی لاتزیو می شود همین طور وناکن که راهی سویا می شود و 5 بازیکن دیگر نفرات جدا شده از بروژ خواهند بود.

 

1411488


کاوه اما در حالی باید بروژ را ترک کند که هنوز سه سال دیگر از قراردادش با این باشگاه پابرجاست. از همین رو سران بروژ در پی معاوضه یا انتقال قرضی او به تیمی دیگر هستند، تیمی که بنا به ادعای ووته بال بلژیک ممکن است سرنوشتی جالب برای ستاره ایرانی رقم بزند تا در کنار زوج و مربی سابق خود در شارلروا این بار با پیراهن خنک به میدان برود. فلیس ماتزو به تازگی هدایت خنک بلژیک را برعهده گرفته و بعد از تلاش برای خرید بنونتو پرویی از شارلروا این بار تصمیم گرفته تا کاوه رضایی را نیز دوباره به جمع شاگردانش اضافه کند.


زوج "کاوه – بنونتو" همان زوجی هستند که ماتزو دو فصل قبل با اتکا به نمایش درخشان آنها توانست عنوان بهترین مربی فصل ژوپیرلیگ را به خود اختصاص بدهد و همکاری دوباره با آنها می توانست رویاهای او برای رساندن خنک و طرفدارانش به بالاترین جایگاه ممکن را برآورده کند. از همین رو باید منتظر ماند و دید در روزهای آتی و با باز شدن پنجره تابستانی 2019 این جابه جایی ها نهایی خواهد شد یا نه؟

دیدگاه‌ها