کد خبر : 1616311 | 18 خرداد 1398 ساعت 09:00 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

آرژانتین 5-1 نیکاراگوئه؛ اولین جام مسی با آرژانتین

تیم ملی آرژانتین در جریان یک بازی دوستانه موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریفش نیکاراگوئه را با نتیجه 5-1 شکست دهد.

آرژانتین 5-1 نیکاراگوئه؛ اولین جام مسی با آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین که برای شرکت در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا آماده می‌شود در یک بازی دوستانه که در خاک این کشور و در ورزشگاه سن خوان دل بیسنتناریو برگزار شد حریفش نیکاراگوئه را با نتیجه 5-1 شکست داد. لیونل مسی ستاره بزرگ آلبی‌سلسته در این بازی دو گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند.

 

1411492

 

آرژانتین در این بازی حاکم مطلق میدان بود و در پایان 90 دقیقه تعداد شوتهای به سمت دروازه آرژانتینی‌ها 20 و نیکاراگوئه‌ای‌ها 4 شوت بود. مسی ابتدا قفل دروازه‌های دو تیم را در دقیقه 36 باز کرد تا آرژانتین را از حریفش 1-0 جلو بیندازد. مسی بعد از عبور از چند مدافع حریف توپ را با پای چپ به گوشه دروازه فرستاد تا اولین گل خود در این بازی را به ثمر برساند.

 

1411491

 

مسی یک دقیقه  بعد دومین گل خود را هم زد. گل دوم مسی به زیبایی گل اول او نبود. مسی در این دقیقه شوتی که توسط دروازه‌بان نیکاراگوئه برگشت داده شده بود را در ریباند وارد دروازه این تیم کرد تا نتیجه 2-0 به سود آلبی‌سلسته شود.

1411493

اما در نیمه دوم نوبت مارتینز بود تا او هم دو گل برای آرژانتین به ثمر برساند. گلهایی که در دقایق 63 و 73 مسابقه به ثمر رسید. روبرتو پریرا هم در دقیقه 81 پنجمین گل آرژانتین را وارد دروازه نیکاراگوئه کرد. بازی در حال به پایان رسیدن بود که در وقتهای تلف‌شده و در دقیقه 90+1 نیکاراگوئه صاحب یک پنالتی شد و آن را به گل تبدیل کرد تا این بازی دوستانه با برتری 5-1 یاران مسی به پایان رسد.

 

این تک‌بازی دوستانه که در ورزشگاه پر از تماشاچی بیسنتناریو برگزار می‌شد عنوان جام سن‌خوان را داشت. تماشاچی‌های متعدد آرژانتینی برای بدرقه با تیم ملی‌شان به استادیوم آمده بودند تا آلبی‌سلسته را برای حضور در کوپا آمه‌ریکا بدرقه کنند. مسئولین برگزاری مسابقه در پایان بازی جام قهرمانی سن خوان را به کاپیتان آرژانتین، لیونل مسی دادند تا آرژانتینی‌ها پیش از سفر به برزیل، یک جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

 

1411501

 

این تصاویر اما در کشورهای رقیب آرژانتین در آمریکای جنوبی که به زودی در برزیل با این تیم رقابت خواهند  کرد دستمایه طنز و کنایه شده و بعضی رسانه‌ها در این کشورها از تیترهایی با مضمون اولین جام مسی با آرژانتین استفاده کرده‌اند تا به ناکامی‌های اخیر آرژانتین در رده ملی اشاره کنند.

 

 

دیدگاه‌ها