کد خبر : 1616315 | 18 خرداد 1398 ساعت 10:43 | 565 بازدید | 0 دیدگاه

با ثبت صد گل زده در 19 بازی

بانوان بم در آستانه قهرمانی در لیگ برتر

تیم شهرداری بانوان با کسب پیروزی پرگل در مقابل راه یاب ملل مریوان، در آستانه قهرمانی در لیگ برتر زنان قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته هفته نوزدهم لیگ برتر بانوان در حالی برگزار شد که سه تیم بالای جدولی و مدعی موفق به شکست رقبای خود شدند. شهرداری بم که در مریوان میهمان راه یاب ملل بود، موفق شد با 4 گل این تیم را در هم بکوبد و امتیازات خود را به عدد شگفت انگیز 55 برساند. این تیم در فصل جاری تنها یک تساوی داشته و با 100 گل زده و 6 گل خورده، آمار فوق العاده ای را ثبت کرده است.

 

نزدیک ترین تعقیب کننده شهرداری بم، تیم شهرداری سیرجان نیز برد خوبی را به دست آورد. آن ها با 9 گل زاگرس شیراز را از پیش رو برداشتند اما باتوجه به این که تنها 3 هفته تا پایان لیگ باقی مانده و فاصله این تیم با صدر نیز 7 امتیاز است، شانس زیادی برای قهرمانی ندارند و به نوعی شهرداری بم، قهرمانی خود را مسجل کرده است.

 

1411496

 

دو مدعی دیگر یعنی سپاهان و ذوب آهن به ترتیب در مقابل پالایش گاز و ملوان قرار گرفتند که در این بین ملوان میانه جدولی موفق شد ذوب آهن را متوقف کند تا همچنان امیدوار به سه هفته پایانی باشد. ملوان در بهترین شرایط می تواند در رده چهارم قرار بگیرد.

 

در انتهای جدول 12 تیمی لیگ بانوان تیم های زاگرس شیراز، آذرخش تهران و سپیدار قائمشهر حضور دارند. نماینده مازندران و تهران باوجود گذشت 19 هفته هنوز نتوانسته اند امتیاز خود را دو رقمی کنند و وضعیت خوبی در جدول ندارند.

دیدگاه‌ها