کد خبر : 1616319 | 18 خرداد 1398 ساعت 10:49 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان، پوگبا را می‌خواهد ولی انتقالش قطعی نیست

نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد پل پوگبا یکی از هدفهای اصلی نقل و انتقالاتی زیدان است ولی تا واقعی شدن این انتقال هنوز راه زیادی باقی مانده است.

زیدان، پوگبا را می‌خواهد ولی انتقالش قطعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در هفته‌های اخیر شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره احتمال بالای انتقال پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد به رئال مادرید مطرح شده، این گزارشها همچنان در حد شایعه و گمانه‌زنی باقی مانده و تا این لحظه خبر موثقی درباره این انتقال یا اطلاعاتی درباره مذاکرات احتمالی دو باشگاه درباره او منتشر نشده است.

 

1411500

 

اما در آخرین خبرهای مرتبط، نشریه فرانسوی اکیپ با انتشار گزارشی مدعی شد که زیدان مصمم به منتقل کردن پوگبا به برنابئو است و این را به مدیران رئال اعلام کرده است اما تا محقق شدن قطعی انتقال پوگبا از یونایتد به رئال راه زیادی باقی مانده.

 

اکیپ می‌گوید مشکل اصلی این است که تقاضاهای پوگبا برای انتقال به رئال از سوی این باشگاه غیر قابل قبول تشخیص داده شده و همین باعث شده روند انتقال او با پیچیدگی‌های زیادی مواجه شود.

 

بر اساس گزارش اکیپ، در روند گفتگوهای سه طرفه رئال، منچستریونایتد و پوگبا هنوز درباره مبلغ انتقال او صحبت نشده و فعلا رئال در تلاش برای راضی کردن پوگبا است. اما حتی در این مرحله هم درخواستهای پوگبا به نظر مدیران رئال مادرید بیش از حد معقول و غیر قابل قبول بوده است.

 

 

دیدگاه‌ها