کد خبر : 1616324 | 18 خرداد 1398 ساعت 11:08 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

دو جام گرفتیم و خیالمان آسوده است؛

عالیشاه: منتظریم برانکو به ایران برگردد

امید عالیشاه می گوید بازوبند کاپیتانی یا حضور در زمین خیلی مهم نیست و موضوع مهم تر، موفقیت تیمی و قهرمانی پرسپولیس است.

عالیشاه: منتظریم برانکو به ایران برگردد

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه یکی از بازیکنان موثر پرسپولیس در 6 سال اخیر بوده است. او که از لیگ سیزدهم در پرسپولیس حضور دارد، این فصل به عنوان کاپیتان سوم پیراهن این تیم را پوشید و توانست روزهای خوبی را در نیم فصل اول تجربه کند اما در نیم فصل دوم او اکثرا به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و چند بازی هم خارج از لیست 18 نفره سپری کرد. عالیشاه در گفتگو با ورزش سه به موضوعات مختلف پرداخت و پاسخگوی سوالات خبرنگار ما بود.

 

قهرمانی بین 5 مدعی ارزشمند است

 

وینگر تکنیکی سرخ ها با اشاره به قهرمانی در لیگ، درباره وضعیت پرسپولیس در فصل گذشته عنوان کرد: هیچ کس از ما انتظار نداشت قهرمان شویم، در نیم فصل اول ما با کمبود بازیکن مواجه بودیم و همچنین در نیم فصل دوم هم رقابت بسیار شدید بود و برخلاف فصل گذشته، رقابت خیلی شدیدی بین 5 تیم برای قهرمانی وجود داشت اما ما توانستیم به قهرمانی برسیم و این ارزشمند است. از این بابت خیلی خوشحالیم و هواداران ما قطعا راضی ترین هواداران ایران هستند. آن ها برای سومین بار به قهرمانی رسیدند و این باعث می شود که متمایز باشند.

 

دو جام گرفتیم و خیالمان آسوده است

 

امید عالیشاه راجع به قهرمانی در جام حذفی نیز توضیح داد: خوشحالی مهم تر برای ما این است که توانستیم به قهرمانی جام حذفی هم برسیم چون ما در روزهایی که فصل برای بقیه تیم ها تمام شده بود توانستیم رقبای قدرتمندمان را شکست دهیم. مطمئنا عبور از پدیده و سپاهان کار آسانی نبوده و حتی داماش گیلان را هم دیدید که در فینال چه تیم سرسختی بود و موقعیت های خوبی را هم روی دروازه ما به وجود آورد. آن ها شانس داشتند، همانطور که ما هم داشتیم اما با بدشانسی از دست دادیم تا کارمان سخت شود تا لحظات پایانی را با استرس سپری کنیم. به هر حال این که در یک فصل هم به قهرمانی جام حذفی و هم لیگ برسی خیلی خوشحال کننده است. ما در کنار هواداران جشن گرفتیم و مهم تر این که الان با خیال آسوده خودمان را برای فصل آینده آماده می کنیم.

 

بازی مهم نیست؛ خوشحالم کنار تیم بودم

 

هافبک شماره 2 سرخ ها به نیمکت نشینی اش نیز پرداخت و گفت: من در نیم فصل دوم خیلی خوب بازی کردم، فشار بازی ها خیلی زیاد بود، خیلی دیگر از بازیکنان هم بودند در نیم فصل دوم فرصت به آن ها کمتر رسید، همه خسته بودیم و شانس یکسان داشتیم اما به هر حال من خودم را برای رقابت در فصل آینده آماده می کنم. خداراشکر می کنم که تا لحظه آخر کنار تیم بودم و از این بابت روزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم.

 

امیدوارم هواداران از من راضی باشند

 

عالیشاه در پاسخ به سوالی راجع به بازوبند کاپیتانی و انگیزه حضور در پرسپولیس نیز اظهار داشت: به هر حال من چندین سال است که در پرسپولیس حضور دارم و خیلی خوشحالم و این ابهت بازیکن پرسپولیس بودن را کاملا درک می کنم، برایم فرقی نداشت چه با بازوبند و چه بدون بازوبند برای نمایش خوب در پرسپولیس تلاش می کنم. انگیزه همیشه با پیراهن پرسپولیس به دست می آید، قبول دارم که بازوبند مسئولیت و انگیزه را بیشتر می کند، امیدوارم رضایت هواداران را جلب کرده باشم.

 

نمی خواهم به آقای پاس گلی فکر کنم

 

کاپیتان سوم پرسپولیس در ادامه به از دست رفتن عنوان آقای پاس گلی پرداخت و گفت: من قبل از این، این عنوان را به دست آوردم و شانس داشتم. نمی خواهم خیلی درباره اش فکر کنم، هیچ وقت خودم را سرزنش نکردم. چه روزهایی که بازی کردم چه روزهایی که بازی نکردم، فقط موفقیت تیمی در اولویت ما بود، الان هم به هیچ وجه به آن روزها فکر نمی کنم و الان هم امیدوارم شرایط موفقیت برای ما مهیا شود.

 

امیدوارم زودتر تمرینات با برانکو را شروع کنیم

 

امید عالیشاه در پایان راجع به شایعات جدایی برانکو نیز عنوان کرد: می دانیم که برانکو واقعا عنوان پروفسور برازنده اش است. کسی که توانسته در 4 سال اخیر تیم را به عناوین زیادی برساند، هواداران و بازیکنان او را خیلی دوست دارند. در کنار او چیزهای زیادی را یاد گرفتیم و به افتخارات زیادی رسیدیم، چیزی که مدیران در چند وقت اخیر صحبتش را کردند این است که می خواهند با او بمانند. دلیلی هم ندارد کسی که موفق است در تیم نماند، ما هم امیدواریم زودتر این شایعات تمام شود و تمریناتمان را برای موفقیت بیشتر شروع کنیم و برانکو را هم در کنار خودمان ببینیم.

دیدگاه‌ها