کد خبر : 1616335 | 18 خرداد 1398 ساعت 11:30 | 855 بازدید | 0 دیدگاه

شکایت آدیداس از فدراسیون فوتبال اسپانیا

کمپانی آلمانی آدیداس قصد دارد از فدراسیون فوتبال اسپانیا به دلیل اختلاف بر سر پیراهن های جدید تیم ملی این کشور شکایت کند.

شکایت آدیداس از فدراسیون فوتبال اسپانیا

به گزارش " ورزش سه"، آدیداس ادعا کرده که قرارداد فعلی این کمپانی با فدراسیون فوتبال اسپانیا که تا سال 2026 اعتبار دارد، بندی برای فسخ ندارد اما فدراسیون فوتبال اسپانیا این مسئله را رد کرده است.

قرارداد فعلی فدراسیون فوتبال اسپانیا با آدیداس در سال 2015 توسط آنخل ماریا ویار، رئیس قبلی این فدراسیون که به دلیل فساد برکنار شد، امضا شده و مدیران فعلی فدراسیون فوتبال اسپانیا معتقدند که شرایط آن با ارزش واقعی تیم ملی اسپانیا همخوانی ندارد و با توجه به شرایط بازار، بسیار کمتر از ارزش واقعی آن بسته شده است.

 

 

1392570

 

در بیانیه آدیداس آمده است:" در سال 2015، آدیداس و فدراسیون فوتبال اسپانیا قراردادشان را تمدید کردند و زمان آن را از 2019 به 2026 رساندند.

این قراردادی است که بندی برای فسخ از سوی هیچ یک از طرفین ندارد. آدیداس همیشه با حسن نیت کار کرده و امیدوار است که بتواند به حمایتش از فدراسیون و فوتبال اسپانیا ادامه بدهد.

متاسفانه با توجه به اقدامات اخیر فدراسیون فوتبال اسپانیا، آدیداس مجبور است اقدامات قانونی انجام دهد تا این فدراسیون را به پایبندی به قرارداد تا پایان مدت آن ملزم کند."

دیدگاه‌ها