کد خبر : 1616353 | 18 خرداد 1398 ساعت 12:20 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهمان جنجالی مراسم ازدواج اوزیل (عکس)

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در مراسم ازدواج مسوت اوزیل شرکت کرده و در این مراسم ساقدوش ستاره ترک‌تبار فوتبال آلمان بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، در مراسم جشن ازدواج مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و ترک‌تبار آرسنال، برگ دیگری به ماجرای رابطه جنجالی او و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه اضافه شد. ماجرای اوزیل و اردوغان از پیش از شروع جام جهانی روسیه و با انتشار عکسهایی از او که پیش از انتخابات ترکیه به دیدار اردوغان رفته بود آغاز شد. عکسهایی که در آلمان جنجال‌های زیادی به پا کرد و عده‌ای حتی این جنجال‌ها را یکی از عوامل مهم در ناکامی آلمان در جام جهانی دانستند.

رابطه این دو بار دیگر در مراسم جشن ازدواج اوزیل که در ترکیه برگزار شد مورد توجه قرار گرفت. اردوغان نه تنها به عنوان مهمان در مراسم ازدواج اوزیل شرکت داشت بلکه در این مراسم نقش ساقدوش اوزیل را ایفا کرد.

 

 

1411547

 

اوزیل در ماه مارس اعلام کرده بود که از اردوغان خواهش کرده تا در مراسم عروسی او به عنوان ساقدوش داماد حاضر شود. خبری که بار دیگر در آلمان سر و صدای زیادی به پا کرد. هلگه براون، رئیس دفتر آنجلا مرکل، صدر اعظم آلمان گفته بود از اینکه اوزیل بعد از جنجال‌های گذشته چنین تصمیمی گرفته ناراحت است.

 

اما هواداران اوزیل می‌گویند رئیس جمهور ترکیه اردوغان در این کشور بارها در مراسم عروسی کسانی که از او دعوت کرده‌اند شرکت کرده و حضور او در جشن عروسی اوزیل نباید برای کسی جنجال‌برانگیز باشد.

دیدگاه‌ها