کد خبر : 1616358 | 18 خرداد 1398 ساعت 13:50 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس انریکه همچنان سرمربی اسپانیا است

روبرت مورنو، دستیار سرمربی تیم ملی اسپانیا می‌گوید با لوئیس انریکه، سرمربی لاروخا در ارتباط دائم است و انریکه همچنان هدایت تیم ملی اسپانیا را به عهده دارد.

لوئیس انریکه همچنان سرمربی اسپانیا است

به گزارش "ورزش سه"، دیروز درحالیکه اسپانیا در رقابتهای انتخابی یورو2020 به مصاف جزایر فارو رفت و با نتیجه 4-1 به پیروزی رسید تا سه امتیاز دیگر به اندوخته‌هایش بیفزاید، لوئیس انریکه، سرمربی این تیم روی نیمکت اسپانیا حضور نداشت و دستیار او مورنو هدایت بازیکنان اسپانیایی را به عهده داشت.

 

1411558

 

لوئیس انریکه، سرمربی سابق بارسلونا که رسماً عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا را یدک می‌کشد از ماه مارس بعد از آنکه به دلیل آنچه مشکل خانوادگی اعلام شد در جریان پیروزی اسپانیا بر مالت روی نیمکت لاروخا ننشست، تا کنون دیگر هرگز روی نیمکت این تیم دیده نشده است.

 

مورنو بعد از بازی دیروز اسپانیا مقابل جزایر فارو گفت:" من در طول هفته که برای این بازی آماده می‌شدیم با لوئیس در تماس بودم".

 

دستیار سرمربی تیم ملی اسپانیا که به نیابت از سرمربی در بازی دیروز اسپانیا روی نیمکت نشسته و تیم را هدایت می‌کرد در ادامه گفت:" من پیش از بازی امروز با لوئیس انریکه درباره ارنج تیم صحبت کردم. ما درباره تاکتیک‌های خودمان و تهدیدهای جزایر فارو هم با هم صحبت و تبادل نظر کردیم".

 

1411560

 

مورنو در ادامه اضافه کرد:" ما در طول بازی هم در تماس بودیم و پیکی داریم که پیامها را دائماً برای او ارسال می‌کند. من تا وقتی تیم ملی به خدماتم نیاز داشته باشد اینجا هستم ولی سرمربی این تیم همچنان لوئیس انریکه است".

 

دیدگاه‌ها