کد خبر : 1616373 | 18 خرداد 1398 ساعت 14:20 | 908 بازدید | 0 دیدگاه

با حضور سه گلر مدعی؛

معمای شماره یک در چارچوب دروازه فولاد

تیم فوتبال فولاد خوزستان با خرید شهاب گردان، احتمالا جدایی یکی از دروازه بان های فصل قبل خود را شاهد خواهد بود.

معمای شماره یک در چارچوب دروازه فولاد

به گزارش ورزش سه، فصل نقل و انتقالات در فوتبال ایران شروع شده و تیم های لیگ برتری برای نوزدهمین دوره این رقابت ها به دنبال تجهیز خود هستند.


در این راستا یکی از تیم هایی که کار خود را زود شروع کرده، فولاد خوزستان بوده است. سرخپوشان اهوازی پس از جدایی افشین قطبی، جواد نکونام را خیلی زود به عنوان سرمربی انتخاب کردند و او نیز فعالیت نقل و انتقالاتی را شروع کرده است.

 

نخستین بازیکنی که توسط فولاد جذب شد، محمد بلبلی بود. پس از او، شهاب گردان، دروازه بان فصل پیش صنعت نفت با نظر جواد نکونام به فولاد ملحق شد. با آمدن گردان، یک معمای مهم در چارچوب دروازه تیم فولاد ایجاد شده است. تیم قرمزپوش شهر اهواز فصل قبل را با احسان مرادیان و ناصر سالاری سپری کرد. هر دو دروازه بان فولاد هم در مقاطعی از فصل نمایش های شایسته ای داشتند.


با توجه به این سابقه عملکردی از سالاری و مرادیان و همچنین جذب گردان که یک دروازه بان مشهور با سابقه ملی است، حالا فولاد سه گلر خوب در اختیار دارد و انتظار می رود که یکی از آنها، یعنی یکی از دروازه بان های فصل پیش فولاد، جدا شوند.


باید دید در برهه نقل و انتقالات پیش فصل لیگ نوزدهم، از بین ناصر سالاری و احسان مرادیان، کدام یک مسیر خود را از تیم فولاد جدا می کند.

دیدگاه‌ها