کد خبر : 1616386 | 18 خرداد 1398 ساعت 14:52 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا و یک ماموریت غیرممکن در مورد آردا توران

آردا توران تابستان 2015 به عنوان یک خرید بزرگ از اتلتیکو راهی بارسا شد ولی نتوانست انتظارات را براورده کند.

بارسا و یک ماموریت غیرممکن در مورد آردا توران

به گزارش "ورزش سه"، آردا با رقم 34 میلیون یورو بعلاوه 7 میلیون یورو بندهای متغیر،  اتلتیکو را به مقصد بارسا ترک کرد ولی هرگز نتوانست خود را با فضای بارسا وفق دهد. او ژانویه 2018 با قراردادی دو سال و نیمه و قرضی راهی باشاک شهیر ترکیه شد و در این تیم هم موفق نبود.

 

 

1235473

 

 

او در این مدت بیشتر به دلیل رفتارها و حواشی غیرفوتبالی اش بر سر زبان ها بوده است. در قرارداد قرضی آردا بندی وجود دارد که به بارسا اجازه می دهد، در هر پنجره نقل و انتقالاتی، این بازیکن را به فروش برساند و 25 درصد رقم انتقال را به باشگاه ترکیه ای بدهد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، سران بارسا مایل هستند تابستان پیش رو آردا را به فروش برسانند تا هم از شر او و هم از شر پرداخت بخشی از دستمزدش که تقبل کرده اند نیز خلاص شوند.

 

اتفاقی که بسیار بعید به نظر می رسد چرا که هیچ باشگاهی حاضر نیست آردا را با مبلغی که بارسا تمایل دارد(نصف رقم خریدش) خریداری کند. خود بازیکن تمایل دارد راهی گالاتاسرای شده و فوتبالش را در این تیم تمام کند اما باشگاه ترکیه ای از منابع مالی لازم برای تامین خواسته های بارسا برخوردار نیست. هنوز یک سال از قرارداد آردا با بارسا باقی مانده و به نظر او یا با رقمی بسیار پایین یا به عنوان بازیکن آزاد از باشگاه کاتالان جدا خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها